کد خبر : 2055094 | 25 تیر 1403 ساعت 18:27 | 25.5K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره اسپانیا: هنوز باورم نمی‌شود چه کاری کرده‌ام

نیکو ویلیامز، وینگر اسپانیا، می‌گوید از کودکی رویای کسب عنوان قهرمانی اروپا را داشته است و نمی‌تواند گل خودش مقابل انگلیس را باور کند.

ستاره اسپانیا: هنوز باورم نمی‌شود چه کاری کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز تنها با 22 سال سن، فصلی را پشت سر گذاشت که تکرار آن به عنوان تیمی و فردی برای هر بازیکنی دشوار است.

پس از فتح کوپا‌دل‌ری با اتلتیک بیلبائو و نمایش درخشان به عنوان یکی از بازیکنان قابل توجه در فینال این رقابت‌‌ها، او در رقابت‌های یورو 2024 هم بی‌نظیر عمل کرد و با گلزنی در فینال این تورنمنت یکی از بازیکنان تاثیرگذار در برتری مقابل انگلیس بود.

2054439

ویلیامز با جام قهرمانی اسپانیا مقابل دوربین یوفا نشست و درباره این احساس گفت: "این باورنکردنی است. من همیشه رویای چنین لحظاتی را در سر داشتم. مطمئنا سالی فراموش نشدنی خواهد بود. با باشگاهم کوپا دل ری و با اسپانیا قهرمان اروپا شده‌ام. این یک احساس منحصر به فرد است. هرگز برای عنوانی به این بزرگی بازی نکرده‌ام.  کل تیم با تمام توان جنگیده‌اند تا بتوانند به آن برسند‌ ما احساس غرور می‌کنیم و مشتاقانه منتظر بازگشت به اسپانیا هستیم."

گل او در فینال برای باز کردن دروازه انگلیس، تاثیر زیادی در مسیر قهرمانی داشت. او با این حال از اینکه تمام تیم به چنین دستاورد بزرگی رسیده‌اند خوشحال است: "در پایان، 44 روزی که با هم بودیم، این جام ارزشمند بود. ما کاملاً یکدیگر را درک می‌کنیم و همه ما با هم دوستان خوبی هستیم. مثل یک خانواده هستیم و وقتی با هم تیمی خودت خیلی خوب کنار می‌آیی، این در زمین هم دیده می‌شود. من از دنی اولمو بسیار سپاسگزارم چون او بدون توپ حرکت کرد تا بتوانم گلزنی کنم."

2054440

او درباره گل خودش به انگلیس گفت: "دیدم که توپ در حال حرکت است و می‌دانستم که باید حتما سریع شوت بزنم چون در غیر این صورت کایل واکر قرار بود جلوی آن را بگیرد. گل زدم و هنوز هم نمی‌توانم آن را باور کنم. من 50 بار این گل را جشن گرفتم چون نمی‌دانم که دقیقا چه کاری کردم."

دیدگاه‌ها