کد خبر : 2055083 | 25 تیر 1403 ساعت 17:38 | 45.1K بازدید | 45 دیدگاه

سروش رفیعی یک سال دیگر با پیراهن سرخ؛

رسمی: شماره هفت با پرسپولیس تمدید کرد

سروش رفیعی پس از توافق با باشگاه پرسپولیس یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

رسمی: شماره هفت با پرسپولیس تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزهای ابتدایی نقل و انتقالات در خبرهای رسمی اعلام شد که سروش رفیعی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس به توافق رسیده و بعد از بازگشت به ایران و پایان تعطیلاتش تمدید خواهد کرد.

در نهایت سروش رفیعی به توافق اولیه‌اش پایبند بود و امروز برای رسمی کردن تمدید قراردادش به محل باشگاه رفت تا کارهای نهایی امضای قرارداد را به سرانجام برساند و به تمرینات زیر نظر خوان کارلوس گاریدو اضافه بشود.

رفیعی در سه مقطع مختلف در پرسپولیس حضور داشته و یکی از پرافتخارترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید. او در سومین مقطع در تابستان لیگ بیست و دوم از سپاهان به پرسپولیس برگشت و در دو فصل اخیر مهره قهرمانی سرخپوشان بوده است.

2054381

سروش که طی ۴ فصل پیراهن شماره هفت را در اختیار داشته، با تمدید یک ساله قراردادش برای پنجمین فصل این شماره خاص را بر تن خواهد کرد. این هافبک طراح ۴ قهرمانی لیگ، ۲ قهرمانی حذفی و ۲ قهرمانی سوپرجام را با پرسپولیس به دست آورده است.

این بازیکن پس از مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و فرشاد فرجی، پنجمین بازیکن تمدیدی این تابستان پرسپولیس است و در ۳۴ سالگی چالش خود را با سرخ‌ها ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها