کد خبر : 2055079 | 25 تیر 1403 ساعت 17:30 | 48.7K بازدید | 13 دیدگاه

لاپورتا درباره ستاره اسپانیا: می‌توانیم او را بخریم!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به صورت رسمی علاقه این باشگاه برای جذب نیکو ویلیامز را تایید کرد.

لاپورتا درباره ستاره اسپانیا: می‌توانیم او را بخریم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هنوز هیچ خریدی برای فصل 25-2024 نداشته است. قصد آن‌ها جذب بازیکنانی است که سطح و رقابت در تیم را افزایش دهند تا بارسای تحت هدایت هانسی فلیک را به یک تیم قهرمان تبدیل کنند.

یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران، نیکو ویلیامز است. خوان لاپورتا تمایل خود را برای به خدمت گرفتن این ملی پوش اسپانیایی پنهان نمی‌کند، اما امروز می‌خواست روشن کند که برای باشگاه فعلی بازیکن یعنی اتلتیک بیلبائو احترام قائل است.

لاپورتا امروز بعدازظهر به دادگاه رفت تا به عنوان شاهد در رابطه با شکایت تنیسور آلبرت راموس علیه خوآن اولیور به اتهام کلاهبرداری صد هزار دلاری، شهادت دهد.

هنگام خروج از دادگاه، رئیس باشگاه بارسلونا به علاقه این باشگاه به نیکو ویلیامز و عصبانیت مدیران اتلتیک از احتمال فروش این بازیکن، اشاره کرد.

2054420

لاپورتا گفت: "در حال حاضر، ما می‌توانیم خریدی مانند نیکو ویلیامز داشته باشیم. فکر می‌کنم که می‌توانیم چنین قراردادی را بپردازیم. این یکی از احتمالاتی است که ما با فلیک روی آن کار می‌کنیم. ویلیامز بازیکنی است که من خیلی دوستش دارم. ما برای اتلتیک بیلبائو احترام زیادی قائل هستیم."

او همچنین درباره کسب عنوان قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 گفت: "برای لامین یامال، فران تورس، پدری و فرمین لوپز به عنوان بازیکنان بارسلونا که شب گذشته با اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا شدند بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها