کد خبر : 2055036 | 25 تیر 1403 ساعت 14:02 | 21.9K بازدید | 19 دیدگاه

کاپیتان اسپانیا فاش کرد: کیه‌لینی گفته بود می‌بریم!

آلوارو موراتا می‌گوید جورجو کیه‌لینی پیش از بازی به او گفته بود که اسپانیا قهرمان یورو خواهد شد.

کاپیتان اسپانیا فاش کرد: کیه‌لینی گفته بود می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دیدار فینال  رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی انگلیس به میدان رفت و توانست با نتیجه ۱-۲ از سد این حریف قدرتمند عبور کند و جام قهرمانی روی دستان آلوارو موراتا که بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار دارد بالا رفت.

این بازیکن پس از پایان بازی از شدت خوشحالی اشک می‌ریخت و از اینکه موفق شده بود به عنوان کاپیتان این افتخار بزرگ را برای تیم ملی کشورش به دست آورد بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و صحبت‌های جالبی را درباره پیش بینی کیه‌لینی از قهرمانی اسپانیا در یورو مطرح کرد.

2054198

موراتا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره اظهار  داشت: «کیه‌لینی پیش از شروع بازی به سمت من آمد و گفت که جام قهرمانی را بالا خواهم برد. دوست داشتم از او بپرسم که وزن جام چقدر است اما به خاطر خرافات و اعتقادات خودم این کار را انجام ندادم.

از این که تو این جام را آوردی خوشحالم، کیه‌لینی. خودت می‌دانی که به عنوان یک بازیکن و خصوصا یک مرد همیشه الگوی بزرگی برای ما بودی. می‌دانی که من چقدر از رفتار همیشگی‌ات با خودم سپاسگزار و خوشحال هستم. تو انسانی هستی که من همیشه ستایش و تحسینش می‌کنم.»

دیدگاه‌ها