کد خبر : 2055035 | 25 تیر 1403 ساعت 13:35 | 76K بازدید | 51 دیدگاه

شوخی عجیب با جشن قهرمانی در سیبلس

نفرت هواداران رئال از موراتا بیشتر شد!

آلوارو موراتا، کاپیتان اسپانیا، بعد از شنیدن خبر جشن قهرمانی یورو در میدان سیبلس واکنش عجیبی از خودش نشان داد.

نفرت هواداران رئال از موراتا بیشتر شد!

به گزارش "ورزش سه"، هزاران هوادار امروز از ساعت 18.30 به وقت محلی به همراه بازیکنان ملی پوش اسپانیا به خیابان‌های مادرید می‌روند تا قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را جشن بگیرند. اسپانیا حالا بیش از هر تیم دیگری عناوین قهرمانی در اروپا دارد و انتظار می‌رود جشن بزرگی به همراه بازیکنان و کادر فنی برگزار شود.

این جشن در میدان سیبلس مادرید برگزار می‌شود. این مکان جایی است که رئال مادرید به شکل سنتی موفقیت‌های خود را جشن می‌گیرد و اخیرا نیز قهرمانی‌های لالیگا و لیگ قهرمانان را در حضور بیش از 500 هزار نفر جشن گرفت.

2054325

آلوارو موراتا بعد از پایان بازی با انگلیس و در میکسدزون ورزشگاه از خبرنگاران شنید که جشن قهرمانی در سیبلس برگزار می‌شود. او ابتدا در این رابطه پرسید، رسمی شد؟ و زمانی که پاسخ مثبت شنید با خنده جواب داد: «پشت به سیبلس جشن می‌گیریم!»

موراتا خوب می‌داند جشن قهرمانی در سیبلس یعنی چه. او وقتی بازیکن رئال بود، 4 بار در این میدان جشن قهرمانی گرفت از جمله فتح دو لیگ قهرمانان با کهکشانی‌ها را اما بعدها به اتلتیکو رفت تا هواداران رئال از او متنفر شوند. با اظهارنظر دیشب، این نفرت قطعا بیشتر نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها