کد خبر : 2055024 | 25 تیر 1403 ساعت 12:28 | 43.4K بازدید | 21 دیدگاه

انتقاد شدید از هو شدن ستاره اسپانیا: مسخره و زشت!

تام بارتلز، گزارشگر شبکه ARD، به شدت از رفتار هواداران آلمانی با مارک کوکوریا انتقاد کرد.

انتقاد شدید از هو شدن ستاره اسپانیا: مسخره و زشت!

به گزارش "ورزش سه"، شعار رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در آلمان "متحد با فوتبال، متحد در قلب اروپا" بود اما به نظر می‌رسد که هواداران معتقد نیستند که این اتحاد باید با همه بازیکنان صورت بگیرد و بار دیگر تصمیم به هو کردن کوکوریا پر جریان فینال جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ گرفتند.

در دقیقه ششم دیدار تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی انگلیس بود که توپ مارک کوکوریا رسید و صدای سوت تماشاگران در ورزشگاه به خوبی شنیده می‌شد. این در واقع هواداران آلمانی حاضر در ورزشگاه بودند که به دلیل خطای هند این بازیکن در دیدار برابر تیم ملی کشورشان در مرحله یک چهارم نهایی که از نظر آنها پنالتی بود همچنان عصبانی هستند.

بارتلز با اشاره به این صدای سوت‌ها که از بازی تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه نهایی کمتر بود گفت: «تنها به خاطر هندی که مقابل تیم ملی آلمان انجام داد. اما چه کار می‌توانست بکند؟ آیا باید به داور می‌گفت که مرتکب خطای پنالتی شده است؟ این واقعا مضحک و زشت و ناراحت کننده است که بعضی افراد نمی‌خواهند این موضوع را درک کنند.»

2046973

صدای سوت‌ها فقط به دقایق ابتدایی بازی محدود نشد و در دقیقه ۲۱ هم بار دیگر وقتی که کوکوریا توپ را در اختیار داشت این صدای سوت‌ها به مدت طولانی به گوش می‌رسید و این بار حتی بلندتر از دفعه قبل هم بود. بارتلز هم بار دیگر انتقادهایش را از این رفتار غیر ورزشی مطرح کرد. 

او در این باره گفت: «این واقعا مضحک و مسخره است. من باید دوباره به شما بگویم، کوکوریا باید دقیقا چه کار می‌کرد؟ خیلی خوب بود اگر تیم ملی آلمان در این دیدار حضور داشت اما این دیگران هستند که باید تصمیم بگیرند که آیا یک خطا پنالتی بوده است یا خیر.

این واقعا اتفاق تلخی است که انصاف قربانی می‌شود تا بازیکنی هو شود، در حالی که او عملکرد بسیار خوبی در این تورنمنت داشته است. بسیار خوب است که می‌بینیم هواداران تیم ملی اسپانیا فورا شروع به تشویق و تقدیر از این بازیکن کردند.»

دیدگاه‌ها