کد خبر : 2055022 | 25 تیر 1403 ساعت 12:23 | 9.5K بازدید | 16 دیدگاه

اعتراف کین: دوست داشتم بهتر برای انگلیس بازی کنم

هری کین می‌گوید دوست داشت عملکرد بهتری برای تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ داشته باشد.

اعتراف کین: دوست داشتم بهتر برای انگلیس بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ این بازی را به حریف واگذار کرد تا طلسم ناکامی‌اش در کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت‌های مهم پس از چند دهه همچنان ادامه داشته باشد. 

این باخت به این معنا بود که شاگردان گرت ساوت‌گیت به اولین تیمی تبدیل شدند که در دو فینال متوالی در رقابت جام ملت‌های اروپا شکست می‌خورند و پیش از این هیچ تیمی چنین رکوردی را به ثبت نرسانده بود و همین باعث شد که انتقادها از عملکرد بازیکنان این تیم که یکی از آنها هری کین بود به اوج خودش برسد. 

2054152

کین پس از پایان این بازی در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت اظهار داشت: «این تورنمنت به اشکال مختلفی پیش رفت. شما به عنوان بازیکن در طول چنین مسابقاتی باید با مسائل مختلفی روبرو شوید. همه با مسائل خاصی روبرو هستند و مشکلات خودشان را دارند و در عین حال موظف هستند که در بالاترین سطح آمادگی قرار بگیرند. 

امروز شرایط بازی به این شکل پیش رفت. البته که از نظر خودم دوست دارم که امشب خیلی بهتر برای تیم ملی انگلیس بازی کنم و موثر باشم و باعث شوم که نتیجه متفاوتی را کسب کنیم اما متاسفانه شرایط به این شکل پیش نرفت و موفق نشدیم در فینال پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها