کد خبر : 2055019 | 25 تیر 1403 ساعت 11:59 | 52.9K بازدید | 51 دیدگاه

با قهرمانی لاروخا و آلبی سلسته

فینالیسیما: لامین یامال به آرزویش رسید

با قهرمانی اسپانیا و آرژانتین در یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا، بازی فینالیسیما سال بعد بین این دو تیم برگزار خواهد شد و یامال با اسطوره‌اش روبرو می‌شود.

فینالیسیما: لامین یامال به آرزویش رسید

به گزارش "ورزش سه"، یوفا و کنمبول قبلا تورنمنتی را در قالب جام باشگاه‌های بین قاره‌ای برگزار می‌کردند که در آن برنده جام یورو و برنده کوپا آمه‌ریکا در یک مسابقه به مصاف یکدیگر می‌رفتند تا قهرمان قهرمانان مشخص شود. رقابتی که به فینالیسیما معروف است. 

اخیرا این رقابت را دوباره شاهد بودیم و آرژانتین در سال 2022 توانست با سه گل ایتالیای قهرمان اروپا را شکست دهد. آلبی سلسته یک بار دیگر در فینالیسیما خواهد بود و این بار رقیبش اسپانیاست.

2054312

میزبان دوره قبل اروپا بود و بازی در ومبلی برگزار شد و در دوره بعدی در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود، هرچند هنوز تاریخی در تقویم فشرده فصل 25-2024 در نظر گرفته نشده است. این تاریخ احتمالا در ژوئن 2025 خواهد بود.

به این ترتیب لامین یامال این فرصت را خواهد داشت تا برای اولین بار مقابل اسطوره‌اش لیونل مسی قرار بگیرد. هنوز فاصله‌ای طولانی تا آن بازی باقیمانده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد اما می‌توان انتظار داشت یامال و مسی هر دو در این بازی جذاب در میدان باشند.

دیدگاه‌ها