کد خبر : 2055008 | 25 تیر 1403 ساعت 10:43 | 54K بازدید | 28 دیدگاه

بازهم دیبو

مثل جام جهانی: دستکش طلا برای صاحبش (عکس)

جایزه بهترین دروازه‌بان کوپا آمه‌ریکا به دیبو مارتینز آرژانتینی رسید که شایسته آن نیز بود.

مثل جام جهانی: دستکش طلا برای صاحبش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو (دیبو) مارتینز، که بامداد امروز با آرژانتین قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد، عنوان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها نیز را نیز کسب کرد و جایزه دستکش طلا را به دست آورد. 

دیبو در یک چهارم نهایی بازی‌ها برابر کانادا و در ضربات پنالتی برابر اکوادور ستاره تیمش بود و یک تنه آلبی سلسته را به نیمه نهایی رساند. او در جام جهانی 2022 نیز قهرمان تیمش بود و جایزه دستکش طلایی را برده بود.

2054267

گلر استون ویلا انگلیس در پایان بازی گفت: «ما می‌دانستیم که کلمبیا بازی مرگ و زندگی خودش را انجام می‌دهد و به همین دلیل آماده مقاومت در برابر حملاتشان بودیم. ما دفاع بسیار محکمی داریم و بازیکنان ما در طول بازی بسیار می‌دوند. این دیوانه کننده است و یک فینال دیگر را بردیم، دومین قهرمانی متوالی در کوپا و فکر نمی‌کنم کسی قبلا این کار را کرده باشد.»

او درباره احساساتش گفت: «نمی‌دانم چگونه احساسم را توصیف کنم و بسیار خوشحالم، حقیقت این است که این جام برای ما هزینه زیادی دارد، مخصوصاً به این دلیل که ماندن در جایی که قرار داریم دشوار است و هزینه حفظ این جایگاه دو برابر است. ما دوباره این کار را انجام دادیم و به آن افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها