کد خبر : 2055005 | 25 تیر 1403 ساعت 10:04 | 103.6K بازدید | 61 دیدگاه

تحول‌گر و البته در دسترس؛

این بهترین گزینه ممکن برای والیبال ایران است

سرمربی آرژانتینی بهترین گزینه در دسترس تیم ملی والیبال ایران است.

این بهترین گزینه ممکن برای والیبال ایران است

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به یکی از دغدغه‌های همه والیبال دوستان تبدیل شده است و همه منتظر هستند تا یک مربی بزرگ با کارنامه درخشان هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده بگیرد.

پس از آنکه اعلام شد شش گزینه به نام‌های مارسلو مندز، روبرتو پیاتزا، آنجلو لورنزتی، توماس ساملوو، فرناندو مونوز بنیتز و فیلیپ بلین کاندیدای هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند، صحبت‌ها درباره‌ اینکه کدام یک به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شود و فدراسیون با کدام گزینه به مذاکره بنشیند زیاد شده است.

فیلیپ بلین فرانسوی که در پیامی اختصاصی اعلام کرد به ایران نمی‌آید، اما اگر بخواهیم اوضاع و شرایط پنج سرمربی دیگر را مورد ارزیابی قرار دهیم مارسلو مندز آرژانتینی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

او که در سال‌های گذشته نامش با موفقیت گره خورده است، با توجه به اینکه در این سال‌ها هم در باشگاهی و هم ملی سرمربیگری کرده است و با بازیکنان بزرگی کار کرده به خوبی می‌تواند تیم ملی والیبال ایران را از شرایط بحرانی بیرون بیاورد.

اگر فدراسیون والیبال ایران و شخص میلاد تقوی بتوانند با او مذاکره کنند و این سرمربی آرژانتینی را به ایران بیاورند، قطعا کار بزرگی را انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها