کد خبر : 2054996 | 25 تیر 1403 ساعت 02:34 | 188.8K بازدید | 33 دیدگاه

پایان یورو با جام: حالا وقت بچه‌داری است! (عکس)

تصاویر مربوط به لامین یامال در کنار برادر کوچکش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

پایان یورو با جام: حالا وقت بچه‌داری است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت اروپا ۲۰۲۴ حریف تیم ملی انگلیس بود و موفق شد این تیم را در دیداری حساس و نزدیک با نتیجه ۱-۲ شکست دهد و جام ارزشمند قهرمانی این مسابقات را پس از کسب هفت پیروزی در هفت بازی به دست آورد. 

لامین یامال بدون شک ستاره درخشان این مسابقات بود و توانست جایزه بهترین بازیکن جوان یورو را هم از آن خود کند. عملکرد خیره کننده او در ترکیب این تیم با گلزنی و ارسال پاس گل برای دیگر هم تیمی‌هایش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و فوتبال دوستان را به آینده این نوجوان ۱۷ ساله امیدوار کرد. 

خانواده این بازیکن هم در طول این مسابقات برای حمایت از او راهی آلمان شده بودند و تصاویر مربوط به آنها هم بسیار مورد توجه رسانه‌ها و هواداران تیم ملی اسپانیا قرار گرفته بود. حضور برادر کوچک‌تر او که تنها ۱.۵ سال سن دارد پس از قهرمانی در زمین با استقبال بسیاری روبرو شده است. 

2054232

یامال در حالی که مدال قهرمانی این مسابقات را بر گردن دارد برادر کوچکش را در آغوش گرفته است، جایزه بهترین بازیکن جوان یورو ۲۰۲۴ را به او داده و مراقبش است و این عکس به یکی از تصاویر پر طرفدار خصوصا بین هواداران تیم ملی اسپانیا و بارسلونا تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها