کد خبر : 2054992 | 25 تیر 1403 ساعت 02:17 | 69.1K بازدید | 28 دیدگاه

ادعای جنجالی ساوت‌گیت: کین ما را ناامید کرد!

گرت ساوت‌گیت دلیل تعویض هری کین در بازی فینال یورو ۲۰۲۴ را توضیح داد.

ادعای جنجالی ساوت‌گیت: کین ما را ناامید کرد!

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی انگلیس یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی اسپانیا قرار گرفت و برابر این تیم شکست خورد تا باز هم در کسب یک جام قهرمانی ناکام مانده باشد و به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات اکتفا کند. 

بسیاری از هواداران این تیم به درخشش هری کین در این مسابقات امیدوار بودند اما او نتوانست در حد و اندازه همیشگی ظاهر شود و در بازی فینال هم در دقیقه ۶۱ با تصمیم سرمربی سه شیرها از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به اولی واتکینز داد، تصمیمی که مخالفان و موافقان زیادی داشت. 

2054154

ساوت‌گیت پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره دلیل تعویض کاپیتان تیمش به خبرنگاران گفت: «شرایط از نظر فیزیکی برای او بسیار سخت بود. کین در حالی قدم به این مسابقات گذاشت که در چند هفته پیش از آن زیاد بازی نکرده بود و نتوانست به سطحی که همه ما امید داشتیم برسد. 

انتظارات و فشار این مسابقات بسیار بالا بود و ما فکر کردیم که شادابی و واتکینز ممکن است به ما اجازه دهد که پرس بهتری در زمین داشته باشیم و بتوانیم از پشت تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. من فکر می‌کنم بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی داشتند و توانستند درخواست‌های ما را به خوبی در زمین اجرا کنند.»

دیدگاه‌ها