کد خبر : 2054973 | 25 تیر 1403 ساعت 01:42 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

سود ۱۹۰۰ میلیارد تومانی اسپانیا از قهرمانی یورو

فوتبال اسپانیا برای پیروزی در رقابت‌های یورو نزدیک به ۳۰ میلیون یورو پاداش گرفت.

سود ۱۹۰۰ میلیارد تومانی اسپانیا از قهرمانی یورو

به گزارش "ورزش سه"، این حداکثر پاداشی بود که یک تیم می‌توانست کسب کند. از آنجایی که اسپانیا هفت مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت، حداکثر پاداش ممکن در این جام را به دست آورد. آنها ۲۸.۵ میلیون یورو پاداش گرفتند که این مبلغ بین بازیکنان و کادر فنی تقسیم خواهد شد‌. بخش بزرگ این مبلغ مربوط به پاداش قهرمانی لاروخا در جام ملت‌های اروپاست.

انگلیس نیز ۲۴.۲۵۰ از این رقابت‌ها کسب درآمد کرده که ۴ میلیون کمتر از اسپانیا است. فرانسه، تیم حذف شده در نیمه نهایی ۱۹.۲۵ و تیم هلند ۱۸.۷۵ میلیون یورو از این رقابت‌ها کسب درآمد کردند‌.

از رتبه پنجم تا هشتم، محدوده پاداش تیم‌ها به حدود ۱۶ میلیون یورو نزول می‌کند. آلمان ۱۵.۷۵ میلیون یورو و سوئیس و پرتغال و ترکیه هرکدام ۱۵.۲۵ میلیون یورو پاداش گرفتند.

بیست و چهار تیمی که این رقابت‌ها را آغاز کردند، فقط برای شرکت در این مسابقات ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو به جیب زدند. پیروزی در هرکدام از رقابت‌های مرحله اول یک میلیون یورو و تساوی پانصد هزار یورو پاداش داشت.

اسپانیا باتوجه به سه پیروزی در مرحله گروهی پاداش کامل سه مسابقه را به حساب خود واریز کرد. پس از آن یک و نیم میلیون یورو برای راهیابی به مرحله یک هشتم، دو و نیم میلیون یورو برای راهیابی به یک چهارم نهایی، چهار میلیون یورو برای صعود به نیمه نهایی و پنج میلیون یورو برای حضور در فینال و هشت میلیون یورو برای قهرمانی به این پاداش اضافه شده است.

دیدگاه‌ها