کد خبر : 2054968 | 25 تیر 1403 ساعت 01:36 | 43.9K بازدید | 13 دیدگاه

تبریک ستاره رئال به اسپانیا و دلجویی از بلینگام (عکس)

تیبو کورتوا با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش به قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

تبریک ستاره رئال به اسپانیا و دلجویی از بلینگام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و حساس با نتیجه ۱-۲ این تیم را از سر راه بردارد و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و بار دیگر سه شیرها را ناکام به خانه بفرستد. 

عملکرد خوب شاگردان لوئیس دلافوئنته در طول این مسابقات و کسب هفت پیروزی از هفت بازی باعث شده بود که بسیاری پیش از این هم پیش‌بینی پیروزی این تیم در این بازی و کسب عنوان قهرمانی را داشته باشند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد تا انگلیس برای دومین دوره متوالی بازنده بزرگ فینال یورو لقب بگیرد. 

کورتوا که در این مسابقات از سوی سرمربی تیم ملی بلژیک به اردوی این تیم دعوت نشده بود پس از پایان بازی فینال به قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو واکنش نشان داد و با انتشار عکسی به هم تیمی‌هایش در این تیم تبریک گفت و در عین حال از جود بلینگام که در ترکیب انگلیس حضور داشت دلجویی کرد. 

2054171

این ستاره بلژیکی رئال مادرید نوشت: «به هم تیمی‎‌هایم و همه هواداران اسپانیایی به‌خاطر قهرمانی یورو تبریک می‌گویم. شایسته این موفقیت بودید! و خسته نباشید به جود، تو تورنمنت خیلی خوبی داشتی.»

دیدگاه‌ها