کد خبر : 2054957 | 25 تیر 1403 ساعت 01:09 | 17.4K بازدید | 17 دیدگاه

متهم اصلی شکست: ساوت‌گیت همیشه بازنده!

هواداران تیم ملی انگلیس به شدت از عملکرد گرت ساوت‌گیت روی نیمکت این تیم انتقاد کردند.

متهم اصلی شکست: ساوت‌گیت همیشه بازنده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس ساعتی قبل در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد تا بار دیگر در رسیدن به جام قهرمانی ناکام مانده باشد و برای دومین دوره متوالی بازنده فینال یورو لقب بگیرد.

عملکرد پرفراز و نشیب سه شیرها در مرحله گروهی و مرحله حذفی باعث شده بود که انتقادهای بسیاری از این تیم مطرح شود اما باخت این تیم در دیدار فینال موجب خشم شدید هواداران و مطرح کردن انتقادهای تندی از ساوت‌گیت به عنوان سرمربی این تیم در شبکه‌های اجتماعی شد. 

2053073

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «یک بازنده همیشه بازنده است. او به عنوان بازیکن پنالتی را در یورو خراب کرد. با میدلزبرو سقوط کرد. به عنوان مربی به صورت مداوم با درخشش فردی با وجود تصمیم‌گیری‌های فاجعه‌بار و انتخاب تاکتیکی اشتباه نجات داده شد. خانم‌ها و آقایان، گرت ساوت‌گیت!»

کاربر دیگری اظهار داشت: «گرت ساوت گیت یک استعداد درجه سه است که هدایت تیمی درجه یک را برعهده دارد. یک مربی بهتر می‌توانست انگلیس را جلوتر ببرد، مهم نیست آمارها چه می‌گویند. تیمی خسته کننده.»

یک هوادار دیگر اضافه کرد: «ساوت گیت عامل رسوایی است که هرگز نباید این کار در وهله اول به او سپرده می‌شد. کیفیت بازیکنان او را در این رقابت‌ها پیش برد. ما با وجود حضور ساوت گیت به فینال رسیدیم.»

هوادار دیگری نوشت: «ساوت گیت متخصص شکست است. خون این تیم به گردن او است.»

دیدگاه‌ها