کد خبر : 2054918 | 24 تیر 1403 ساعت 22:11 | 2.7K بازدید | 3 دیدگاه

ساوت‌گیت: می‌خواهیم بهترین شب عمرمان را رقم بزنیم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، می‌گوید او و شاگردانش می‌خواهند بهترین شب زندگی‌شان را رقم بزنند.

ساوت‌گیت: می‌خواهیم بهترین شب عمرمان را رقم بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی فینال یورو 2024 کمتر از 30 دقیقه دیگر به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، حین گرم کردن بازیکنانش در گفتگو با بی‌بی‌سی‌وان بازی امشب را تحلیل کرد.

2053989

او درباره وضعیت تیمش گفت: "ما آرامش را احساس می‌کنیم. متوجه هستیم که امشب چه فرصت فوق‌العاده‌ای داریم. فوتبال فرصت بزرگی را خلق کرده، داشتن فرصتی برای تاریخ‌سازی و برای شاد کردن کشورمان. باید مطمئن شویم که این کار را انجام می‌دهیم."

لوک شاو؟

لو بازیکن باتجربه‌ای است و ما احساس می‌کنیم بازگشت او را به خوبی مدیریت کرده‌ایم. او تعادلی که می‌خواهیم را در سمت چپ تیم به ما می‌دهد. کیه‌ران تریپیه برای تیم فوق‌العاده بوده و روشی که او در چند هفته اخیر به کار گرفته، در سطح بالایی بوده است.

روش شکست دادن اسپانیا؟

ما باید از توپ به خوبی استفاده کنیم. آن‌ها خیلی خوب پرس می‌کنند و باید توپ را به سرعت در اطراف پرس حرکت دهیم. سپس باید در دفاع منضبط باشیم و نمی‌توانیم گوشه‌ها را رها کنیم. معتقدیم که آنچه برای پیروزی لازم است را داریم.

قهرمانی برای شما چه معنایی دارد؟  

مهم این نیست که این برای من چه معنایی دارد، مهم این است که برای فوتبال انگلیس چیزی را رقم بزنیم. کار کردن با این گروه از بازیکنان در شش هفته گذشته یک افتخار بوده است. می‌خواهیم بهترین شب زندگی‌شان را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها