کد خبر : 2054845 | 24 تیر 1403 ساعت 17:35 | 369.5K بازدید | 703 دیدگاه

رامین رضاییان جدیدترین یاغی فوتبال ایران

رسمی: استقلال بزرگترین بمب تابستانی را ترکاند!

رامین رضاییان با عقد قراردادی رسمی و یک‌ساله، به استقلال پیوست تا به عنوان جدیدترین یاغی فوتبال ایران معرفی شود.

رسمی: استقلال بزرگترین بمب تابستانی را ترکاند!

به گزارش "ورزش سه"، بمبی که در روزهای گذشته وعده آن به هواداران استقلال داده شده بود، منفجر شد. رامین رضاییان که با حضور در پرسپولیس به اوج محبوبیت و معروفیت رسیده بود و حتی سابقه گلزنی در شهرآورد پایتخت را نیز داشت، به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شد و از فصل بعد باید او را با لباس استقلال در زمین مسابقه ببینیم.

ویدئو: 347530

رضاییان که با وجود رسیدن به سن 34 سالگی همچنان در اوج آمادگی به سر می‌برد و فصل گذشته نیز یکی از ستاره‌های سپاهان و لیگ برتر بود، نقش مهمی در موفقیت‌های تیم اصفهانی و رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی داشت. او حالا به جدیدترین فوتبالیستی تبدیل می‌شود که در هر سه تیم بزرگ کشور بازی کرده است.

2053862
2053863

رامین که پس از درخشش در لباس راه آهن به پرسپولیس پیوست، در لیگ پانزدهم با سرخ پوشان به اوج درخشش در فوتبال کشور رسید و پس از انتقال ناموفق به ریزه اسپور، مجددا به پرسپولیس بازگشت. او سپس راهی اوستنده بلژیک شد ولی روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد و سپس به مدت چهار فصل در لیگ قطر به میدان رفت.

این بازیکن لباس تیم‌های الشحانیه، الدحیل و السیلیه را بر تن کرد و سپس در نیم فصل لیگ بیست و یکم به پرسپولیس بازگشت اما به دلیل برخی مشکلات در تیم و با توجه به موافقت یحیی گل‌محمدی، این تیم را ترک کرد و طی دو فصل اخیر برای سپاهان به میدان رفت که دستاورد آن یک قهرمانی در جام حذفی بود.

رضاییان فصل گذشته عملکرد بی‌نظیری داشت و در 39 مسابقه‌ای که برای سپاهان به میدان رفت، موفق به زدن چهارده گل شد و دوازده مرتبه نیز پاس گل داد و یکی از بهترین‌های تیمش، لیگ ایران، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا بود. او موفق شد در دیدار برابر الهلال، با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه این تیم را باز کند.

2024237

حالا رضاییان با یک انتخاب جنجالی، به بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تبدیل شده است، جایی که او سر از باشگاه رقیب درآورده و برای فصل بعد، با لباس آبی به میدان می‌رود. انتقالی که استارت آن از بازی برگشت استقلال و سپاهان زده شد و رامین مورد تشویق تماشاگران آبی پوش حاضر در استادیوم آزادی قرار گرفت و این موضوع، با واکنش او همراه شد.

رامین در گفتگویی که پس از یکی از دیدارهای سپاهان داشت، اعتراف کرد که از تشویق شدنش توسط تماشاگران استقلال شوکه شده و آن را با استقبال بد هواداران پرسپولیس مقایسه کرد که در همان ورزشگاه، شعارهای تندی را علیه او سر دادند. موضوعی که باعث شد تا او، جنجالی‌ترین تصمیم دوران زندگی‌اش را بگیرد.

حالا رضاییان جدیدترین بازیکن استقلال برای فصل بعد است و او قراردادی یک ساله با آبی‌ها امضا کرده است. ستاره‌ای که می‌تواند به خوبی جای خالی کوین یامگا را پر کند و باید دید با جذب رامین، سرنوشت صالح حردانی چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها