کد خبر : 2054808 | 24 تیر 1403 ساعت 12:31 | 66.9K بازدید | 52 دیدگاه

سورپرایز ویژه: ستاره بارسا فلیک را غافلگیر کرد

عملکرد درخشان و آمادگی بالای آنسو فاتی باعث تعجب هانسی فلیک شده است.

سورپرایز ویژه: ستاره بارسا فلیک را غافلگیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش آنسو فاتی در ترکیب بارسلونا و ارائه عملکردهای خوب در زمین باعث شده بود که بسیاری امیدوار باشند که او بتواند جای لیونل مسی را در ترکیب این تیم بگیرد و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی هم مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که پیراهن شماره ۱۰ را به این بازیکن اهدا کنند.

اما فشارهایی که روی او بود و انتظارات زیاد و همچنین مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او نتواند این درخشش را ادامه دهد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی و یک ساله راهی برایتون شد، اما عملکرد خوبی در لیگ برتر انگلیس هم نداشت.

این بازیکن حالا بار دیگر به بارسلونا برگشته و در تمرینات این تیم حضور دارد و با وجود اینکه شایعاتی درباره احتمال جدایی او به گوش می‌رسید، اما خودش مایل است که بار دیگر شانسش را در ترکیب این تیم امتحان کند و حالا به نظر می‌رسد که از شرایط خوبی هم در تمرینات پیش فصل برخوردار است.

1918443

روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شده است که فاتی در طول چند روز گذشته عملکردی بسیار درخشان در تمرینات پیش فصل بارسلونا داشته و به خوبی توانسته است به برنامه‌های فیزیکی بدنسازی که از سوی هانسی فلیک در نظر گرفته شده است پاسخ دهد و این موضوع باعث شگفتی و خوشحالی سرمربی جدید این تیم شده است. 

این بازیکن در تلاش است تا بار دیگر بتواند به بهترین نسخه خودش برگردد و در صورتی که بتواند این روند و این شرایط را حفظ کند می‌تواند باز هم در ترکیب بارسلونا حاضر شود و مهارتش را با پیراهن این تیم به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها