کد خبر : 2054798 | 24 تیر 1403 ساعت 11:58 | 21.4K بازدید | 15 دیدگاه

اسکالونی مبهوت یامال: لطفا مراقبش باشید

لیونل اسکالونی معتقد است که لامین یامال نیاز به مراقبت دارد و باید به درستی با او برخورد کرد.

اسکالونی مبهوت یامال: لطفا مراقبش باشید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان یامال در ترکیب بارسلونا در رقابت‌های فصل گذشته بارسلونا توجه بسیاری را به این بازیکن جلب کرد و در نهایت باعث شد که او به اردو تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود و به یکی از ستاره‌های بی چون و چرای این مسابقات تبدیل شود. 

درخشش او در ترکیب اسپانیا در چند هفته اخیر باعث شده که همه جا صحبت از او باشد و این وضعیت حتی به اردوی تیم ملی آرژانتین در آستانه بازی حساس برابر تیم ملی کلمبیا در فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ هم رسیده است. اسکالونی درباره این بازیکن به خبرنگاران گفت: «لامین یامال پدیده‌ای خارق العاده است. 

2053586

باید از ژاوی به خاطر این که در چنین سن کمی فرصت بازی و پوشیدن پیراهن بارسلونا را به او داد تقدیر کنیم. همچنین از دلافوئنته که به او این شانس را داد که در تیم ملی اسپانیا باشد. این یکی از بهترین پیشرفت‌های چند سال اخیر است. فکر می‌کنم مهم‌ترین نکته از حالا به بعد این باشد که آنها باید از او مراقبت کنند و نزدیکش باشند. مشخص است که او مرد جوان درخشانی است و قرار است افتخارات بسیاری را برای اسپانیا به ارمغان بیاورد.»

تیم ملی اسپانیا یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید روبروی تیم ملی انگلیس میدان برود و امیدوار است که بتواند با درخشش بازیکنانی مانند یامال جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

دیدگاه‌ها