کد خبر : 2054773 | 24 تیر 1403 ساعت 10:19 | 54.4K بازدید | 47 دیدگاه

انتقاد تند سرمربی کلمبیا از کنسرت شکیرا در فینال کوپا

نستور لورنزو، سرمربی تیم ملی کلمبیا، به شدت از برگزاری کنسرت شکیرا بین دو نیمه فینال کوپا آمه‌ریکا انتقاد کرد.

انتقاد تند سرمربی کلمبیا از کنسرت شکیرا در فینال کوپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا نیمه شب دوشنبه به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی آرژانتین به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند مدافع عنوان قهرمانی را در این بازی از پیش‌رو بردارد و رکورد شکست ناپذیری‌اش را به ۲۹ بازی افزایش دهد و جام را به خانه ببرد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برنامه‌های ویژه‌ای را برای این بازی در نظر گرفته و از شکیرا دعوت کرده است تا بین دو نیمه این دیدار اجرایی را در ورزشگاه برای تماشاگران داشته باشد و گفته می‌شود که فرصت استراحت بین دو نیمه قرار است حدود پنج تا ۱۰ دقیقه بیشتر شود.

2053715

لورنزو در اعتراض به این تصمیم در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم این بازی هم باید مانند هر بازی دیگری باشد. فرصت استراحت ما بین دو نیمه باید همان ۱۵ دقیقه بر اساس قوانینی که همیشه مورد استفاده بوده است باشد. 

اگر ما ۱۶ دقیقه در رختکن بمانیم، جریمه خواهیم شد اما حالا مشخص شده است که وقتی قرار است یک نمایش و کنسرت برگزار شود، ما باید پس از ۲۰ تا ۲۵ دقیقه از رختکن بیرون بیاییم. این اتفاق می‌تواند واقعا روی شرایط بازیکنان ما تاثیرگذار باشد چون ممکن است بدن‌هایشان بیش از اندازه سرد شود و برای ادامه کار دچار مشکل شوند و این اتفاق خوبی نیست.»

دیدگاه‌ها