کد خبر : 2054766 | 24 تیر 1403 ساعت 09:42 | 10.3K بازدید | 16 دیدگاه

رکورد اسپانیایی‌ها در فینال: این تیم بباز نیست

رکورد درخشان تیم ملی و باشگاه‌های اسپانیایی در فینال‌های ۲۳ سال اخیر باعث نگرانی انگلیسی‌ها شده است.

رکورد اسپانیایی‌ها در فینال: این تیم بباز نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا یکشنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید در برلین روبروی تیم ملی انگلیس به میدان برود و امیدوار است که جام قهرمانی را برای چهارمین بار بالای سر ببرد و با دست پر و خوشحالی به مادرید برگردد تا جشن بزرگی را به پا کند. 

در صورتی که شاگردان لوئیس دلافوئنته بتوانند با پیروزی برابر انگلیس این جام را از آن خودشان کنند می‌توانند رکورد تیم ملی آلمان را بشکنند و بالاتر از این تیم با چهار قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به پرافتخارترین تیم این مسابقات تبدیل شوند. آنها پیش از این در سال‌های ۱۹۶۴، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این جام را به دست آورده بودند.

2052243

با این حال، انگلیس هم حریف دست و پا بسته‌ای برای آنها نخواهد بود و مطمئنا امشب شاهد یک تقابل جذاب در زمین خواهیم بود اما رکوردی که تیم ملی اسپانیا و باشگاه‎‌های اسپانیایی در چند سال اخیر در دیدارهای فینال به نام خودشان ثبت کرده‌اند می‌تواند باعث نگرانی شدید هواداران و بازیکنان این تیم شود. 

نه تیم ملی اسپانیا و نه هیچ باشگاه اسپانیایی از سال ۲۰۰۱ به بعد در فینال‌هایی که حضور داشته برابر تیمی غیراسپانیایی شکست نخورده و این رکوردی جذاب است که نشان می‌دهد انگلیس امشب کار خیلی سختی برای عبور از سد لاروخا در پیش خواهد داشت و به تمام توانش برای کسب پیروزی در این دیدار نیاز دارد تا بتواند این رکورد را هم بشکند.

دیدگاه‌ها