کد خبر : 2054763 | 24 تیر 1403 ساعت 09:20 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

کانادا کوتاه نیامد: برنز پردردسر کوپا برای اروگوئه

تیم ملی اروگوئه با پیروزی برابر کانادا در ضربات پنالتی مدال برنز رقابت‎‌های کوپا آمه‌ریکا را از آن خود کرد.

کانادا کوتاه نیامد: برنز پردردسر کوپا برای اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان رفت و پس از کسب نتیجه ۲-۲ در وقت قانونی بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۴ برابر این تیم به پیروزی رسید و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

شاگردان مارسلو بیلسا این بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه هشتم توسط رودریگو بنتانکور به گل برسند و از حریف پیش بیفتند، اما این برتری خیلی بادوام نبود و کانادا توانست در دقیقه ۲۲ این گل را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر در نیمه دوم سرانجامی نداشت و به نظر می‌رسید که بازی قرار است به ضربات پنالتی کشیده شود، اما در دقیقه ۸۰ این جاناتان دیوید بود که موفق شد گل دوم کانادا را به ثمر برساند و آنها را در آستانه کسب یک نتیجه تاریخی و درخشان قرار دهد. 

2053710

در حالی که بسیاری منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، این لوئیس سوارز بود که بار دیگر ناجی تیمش شد و توانست گل تساوی را در دقیقه دوم وقت تلف شده به ثمر برساند تا تیمش را از شکست فراری دهد و به آنها این فرصت را بدهد که شانس خودشان را در ضربات پنالتی برای کسب مدال برنز امتحان کنند. 

2053711

هر دو تیم دو ضربه اول را با فدریکو والورده و بنتانکور برای اروگوئه و دیوید و مویز بمبیتو برای کانادا به گل تبدیل کردند، اما دروازه‌بان توانست ضربه سوم کانادا را مهار کند تا شرایط به سود اروگوئه تغییر کند. پنالتی چهارم اروگوئه توسط سوارز به گل تبدیل شد اما آلفونسو دیویس پنالتی‌اش را به بیرون زد تا کار همین جا تمام شود و جایگاه سوم رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به اروگوئه برسد.

دیدگاه‌ها