کد خبر : 2054734 | 24 تیر 1403 ساعت 00:32 | 15.3K بازدید | 16 دیدگاه

دیبو مارتینز: مثل بچه‌های ۱۳ ساله برای فینال ذوق داریم

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در کنفرانس خبری پیش از بازی، به جو خوب این تیم اشاره کرد.

دیبو مارتینز: مثل بچه‌های ۱۳ ساله برای فینال ذوق داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی آرژانتین و کلمبیا بامداد دوشنبه از ساعت ۰۳:۳۰ در چارچوب فینال مسابقات کوپا آمه‌ریکا به مصاف همدیگر خواهند رفت. پیش از این بازی حساس، امیلیانو مارتینز در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امیلیانو مارتینز درباره هیجان تیم برای این فینال گفت: «ما همان شور و شوق را داریم، مانند بچه‌های ۱۳ ساله هستیم و ذوق زیادی داریم. این چهارمین فینال ماست و همچنان مثل اولین بار هیجان داریم. با اشتیاق و قلب‌مان به مصاف این بازی خواهیم رفت.»

مارتینز در مورد مهارتش در پنالتی‌ها گفت: «برای من، پنالتی‌ها ۱۰۰٪ شانسی هستند. می‌توانید خیلی مطالعه کنید، اما همه پنالتی‌ها یکسان نیستند. من پنالتی‌هایی را مهار کرده‌ام که کاملاً برعکس آنچه که مطالعه کرده بودم بوده‌اند.»

2053664

این دروازه‌بان سپس در مورد اینکه تبدیل به الگوی کودکان شده، اضافه کرد: «قهرمان بودن برای کودکان چیزی است که حالم را خوب می‌کند. من هم یک بار کودک بودم، برای امضا گرفتن از یک بازیکن گریه کرده‌ام. اگر کودکی را ببینم که گریه می‌کند، باید توقف و با او صحبت کنم چون خودم هم همین احساس را داشته‌ام. دیدن آن‌ها که همه حرکات و رقص‌های کوچکی را که من انجام می‌دهم تقلید می‌کنند، انگیزه‌ای برای من است که برای آن‌ها این کارها را انجام دهم. شما به کودکان فکر می‌کنید و باید به نوعی آن‌ها را خوشحال کنید.»

دیدگاه‌ها