کد خبر : 2054731 | 24 تیر 1403 ساعت 00:13 | 23.9K بازدید | 21 دیدگاه

اسکالونی: بدون دستیارانم من هیچ چیز نمی‌شدم!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در نشست خبری پیش از فینال کوپا آمه‌ریکا، از اهمیت حضور دستیارانش در تیم صحبت کرد.

اسکالونی: بدون دستیارانم من هیچ چیز نمی‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، یک روز قبل از فینال مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ بین تیم‌های آرژانتین و کلمبیا، لیونل اسکالونی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. آرژانتین به سختی خود را به فینال رسانده و مقابل کلمبیا قرار خواهد گرفت که پدیده جام بوده و نمایشی فوق‌العاده داشته است.

اسکالونی در مورد سبک بازی آرژانتین در فینال گفت: «ما همیشه سعی می‌کنیم به همان شیوه بازی کنیم. دی‌ان‌ای این تیم همان است و این مهم‌ترین چیز است. ما سعی خواهیم کرد فینال را با سبک بازی خودمان ببریم. شیوه بازی فوتبال ما تغییر نخواهد کرد.»

او افزود: «امیدواریم که فردا روز جشن باشد. این می‌تواند معادل با کسب یک قهرمانی باشد. من میکروفن و شانس گفتن این را دارم، ما باید قهرمان شویم.»

اسکالونی درباره ترکیب تیم برای فینال گفت: «تیمی که فردا به میدان خواهیم فرستاد، تیمی است که فکر می‌کنیم می‌تواند برنده شود. نمی‌دانم که پنج سال است که ترکیب مشابه نداشته‌ام یا نه، این یک آمار نیست که من را نگران کند. ما پیش از بازی را ارزیابی خواهیم کرد.»

2053658

او در ادامه تاکید کرد: «شیوه بازی ما تغییر نخواهد کرد، اما واضح است که فینال همیشه ویژه است. ما به بهترین شکل ممکن آماده می‌شویم. فوتبال شگفتی‌های زیادی دارد، اما ما سعی می‌کنیم بازی خود را انجام دهیم و نگذاریم که آن‌ها به ما آسیب برسانند.»

اسکالونی افزود: «ما می‌خواهیم مردم با این بازیکنان هویت پیدا کنند. باید شور و اشتیاق را منتقل کنیم. من عکسی در گالری خانه‌ام در پوجاتو دارم که با لباس تیم ملی در حال تمرین هستم. از کودکی این شور و اشتیاق را با خود داشته‌ایم.»

در پاسخ به سوالی درباره بازی احتمالی نیکلاس اوتامندی به دلیل ارسال‌های هوایی پرتعداد کلمبیا، اسکالونی گفت: «و چه کسی را از ترکیب بیرون بیاورم؟ ما بسیاری از چیزها را در نظر می‌گیریم، اما پست بازیکنان را تغییر نمی‌دهیم مگر اینکه مسئله مصدومیت یا چیز دیگری وجود داشته باشد. اوتامندی می‌تواند یک گزینه باشد، بعد از تمرین امروز خواهیم دید.»

او در پیامش به کادر فنی و دیگر اعضای تیم گفت: «من بدون دستیارانم هیچ چیز نبودم، در این مورد شک ندارم. بخش بزرگی از همه چیزهایی که به دست آورده‌ایم، نه فقط عناوین، بلکه در سطح تیمی، به لطف کادر مربیگری است. می‌خواهم از کارکنان نیز تشکر کنم که پشت صحنه کار می‌کنند و ۴۰ روز است که در کنار ما هستند. از پزشکان، مدیران و هر فرد دیگری که در کنار تیم حضور داشته است.»

دیدگاه‌ها