کد خبر : 2054710 | 23 تیر 1403 ساعت 22:37 | 74.5K بازدید | 16 دیدگاه

چراغ سبز تن هاخ به جدایی ستاره یونایتد: بگذارید برود

با چراغ سبز اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به نظر می‌رسد خروج کریستین اریکسن از اولدترافورد در این تابستان قطعی باشد.

چراغ سبز تن هاخ به جدایی ستاره یونایتد: بگذارید برود

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ پیشنهادهای منطقی برای این هافبک 32 ساله را که همچنان از دقایق بازی خود در منچستریونایتد ناراضی است، بررسی خواهند کرد. مالک جدید باشگاه، سر جیم راتکلیف، پس از مذاکرات با تن‌هاخ در پایان فصل 24-2023، اعتماد زیادی به او نشان داده است. انتظار می‌رود تن‌هاخ در طول تابستان به بازسازی تیم خود ادامه دهد و این امر ممکن است با تصمیمات دشواری در مورد فروش بازیکنانی همچون جیدون سانچو و آنتونی که آینده‌شان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، همراه باشد.

اریکسن از زمان پیوستن به منچستریونایتد در سال 2022، در 72 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و موفق به زدن 3 گل و ثبت 13 پاس گل شده است. او همچنین بخشی از تیمی بود که فصل گذشته در فینال جام حذفی منچستر سیتی را شکست داد.

2053621

اریکسن که به تازگی در یورو 2024 برای دانمارک بازی کرده، در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد. او به زودی به مجموعه تمرینی کارینگتون ملحق خواهد شد، اما ممکن است مجبور باشد صبور باشد تا زمانی که منچستریونایتد بتواند با باشگاه دیگری برای انتقال او با مبلغ مناسب به توافق برسد.

دیدگاه‌ها