کد خبر : 2054611 | 23 تیر 1403 ساعت 15:32 | 47.6K بازدید | 34 دیدگاه

خبر خوش برای پرسپولیس: افزایش سهمیه بازیکن‌خارجی

نایب رئیس فدراسیون می‌گوید باشگاه‌ها می‌توانند درخواست‌شان را برای افزایش سهمیه بازیکنان خارجی به سازمان لیگ ارائه دهند‌.

خبر خوش برای پرسپولیس: افزایش سهمیه بازیکن‌خارجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های پرسپولیس در روزهایی که از جذب بازیکن در مارکت داخلی عقب افتاده این است که با توجه به قوانین سازمان لیگ و تعداد کم بازی‌های وحدت حنانوف در سال گذشته، سهمیه خارجی‌اش کاهش یابد.

با این حال مهدی محمدنبی، از احتمال افزایش سهمیه خارجی به خصوص برای تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان با انجام کارشناسی‌های لازم خبر داد‌. نبی می‌گوید تیم‌ها باید بازیکنان با کیفیت خارجی جذب کنند و این موضوع می‌تواند به افزایش سهمیه خارجی‌ها منجر شود.

نبی در کنفرانس خود در این خصوص گفت: دستورالعمل سقف قراردادها به دلیل ایجاد نظم در فوتبال کشور است و از هرج و مرج جلوگیری شود. در اروپا هم همین‌طور است و سقف بودجه وجود دارد. اگر سقف با حضور بازیکنان خارجی باکیفیت همراه شود خیلی هم خوب است. باشگاه‌ها می‌توانند درخواست‌شان را به سازمان لیگ بدهند و این در بسته نیست. آنها در ابتدا بررسی می‌کنند. وقتی کار کارشناسی انجام شود فدراسیون حرفی ندارد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تعدادی از تیم‌های ما در لیگ نخبگان هستند و نیازمند این هستند که بازیکنان بهتری داشته باشند. بازیکنان باید بسیار کیفی باشند.

دیدگاه‌ها