کد خبر : 2054607 | 23 تیر 1403 ساعت 15:19 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

آیین‌نامه حق پخش تنظیم خواهد شد

مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون، خبر جدیدی را در مورد حق پخش اعلام کرد.

آیین‌نامه حق پخش تنظیم خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، حق پخش تلویریونی یکی از مواردی است که در سال‌های گذشته بیش از همیشه مورد بحث بوده و تیم‌های بزرگ، به خصوص استقلال و پرسپولیس تلاش می‌کنند به واسطه مخاطبان میلیونی که هنگام پخش بازی‌ها جذب می‌کنند، درآمدزایی داشته باشند.

در شرایطی که حتی با واگذاری استقلال و پرسپولیس خبری از ریخت و پاش و خرج پول‌های هنگفت نیست، این باشگاه‌ها امیدوار هستند سوددِه باشند و یکی از راه‌های آن گرفتن حق پخش است.

نبی، نایب رییس فدراسیون در مورد حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال جلساتی در اینجا با نخبگان امر داشت. کارگروهی با فوریت کمیته تدوین مقررات تشکیل شده است. آیین‌نامه‌ای را برای حق پخش تهیه خواهیم کرد و آن را سرگشاده اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: تا شهریور ماه فرصت داریم و بر اساس صحبت‌هایی که با وزارت ورزش داشتیم این آیین‌نامه حق پخش را تنظیم می‌کنیم و زمانی که در مجمع فدراسیون مصوب شد به دستگاه‌های ذی‌ربط ارائه می‌کنیم، چون بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم. باشگاه‌های ما برای بقای‌شان دنبال کسب درآمد هستند. این کارگروه آیین‌نامه را به مجمع سازمان لیگ می‌برد و با حضور باشگاه‌های لیگ برتری، گمانه‌زنی‌ها انجام می‌شود و در نهایت به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌آید و آن را سرگشاده اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها