کد خبر : 2054581 | 23 تیر 1403 ساعت 13:37 | 26.6K بازدید | 24 دیدگاه

امیدواری بارسا: پرسودترین پیراهن چند سال اخیر

مدیران بارسلونا امید زیادی به فروش خوب پیراهن این فصل این تیم بسته‌اند.

امیدواری بارسا: پرسودترین پیراهن چند سال اخیر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال چندان پرکار نبوده چون مشکلات مالی به مدیران این باشگاه اجازه نداده که بتوانند بازیکنان مدنظرشان را به خدمت بگیرند اما امیدوار هستند که این شرایط در چند هفته پیش رو تغییر کند و آنها بتوانند این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند.

معضل مالی مسئله‌ای جدی است که بارسلونا در چند سال اخیر به آن درگیر بوده اما یکی از دلایلی که امیدوار است شرایط در این فصل برای آنها به شکل متفاوتی پیش برود مربوط به پیراهنی است که با همکاری و طراحی جذاب و خوب نایکی در اختیار هوادارانش قرار داده است.

2053437

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا معتقد هستند که پیراهن اول فصل ۲۵-۲۰۲۴ این تیم از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و این احتمال وجود دارد که به پر فروش‌ترین پیراهن چند سال اخیر این تیم تبدیل شود و این اتفاق بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و سود بسیاری را به این باشگاه خواهد رساند. 

فروش پیراهن اول این باشگاه از چند روز قبل آغاز شده و بسیاری از هواداران در سراسر دنیا می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های بارسلونا پیراهن جدید این تیم را بخرند. این در حالی است که آنها هنوز ستاره جدیدی را به خدمت نگرفته‌اند که امیدوار به فروش ویژه پیراهن او باشند، اما انتظار دارند که استقبال هواداران حتی در این شرایط هم از پیراهن جدیدشان خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها