کد خبر : 2054539 | 23 تیر 1403 ساعت 11:45 | 25.4K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانسی برای خیلا

انگشت پای هدف تابستانی رئال شکست!

ماریو خیلا، یکی از گزینه‌های خرید رئال در تابستان، در شروع تمرینات پیش فصل لاتزیو دچار یک مصدومیت جدی شد.

انگشت پای هدف تابستانی رئال شکست!

به گزارش "ورزش سه"، خبر بد برای ماریو خیلا، مدافع میانی 23 ساله اسپانیایی لاتزیو، که دیروز از ناحیه پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد و همین قضیه او را برای چند هفته از فعالیت فوتبالی دور خواهد کرد. 

باشگاه ایتالیایی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ماریو خیلا تحت معاینات بالینی قرار گرفت که نشان دهنده شکستگی فالانکس انگشت شست پای چپ او در حین تمرین بود. این بازیکن درمان را آغاز کرده و شرایط او روز به روز بررسی می‌شود. او در روزهای آینده تحت معاینات جدید قرار خواهد گرفت تا زمان دقیقه بهبودی‌اش مشخص شود.

2053378

مصدومیت همیشه خبر بدی برای هر بازیکنی است، اما زمان رخ دادن این اتفاق نیز به ضرر خیلا شد. درست یک روز بعد از اینکه رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند او پلن B رئال در صورت ناکامی در جذب لنی یورو است، این بدترین اتفاقی بود که می‌توانست برای خیلا رخ بدهد و احتمالا او حالا از فهرست خرید رئال خط خورده است.

2053377

او در سال 2022 از رئال مادرید به لاتزیو پیوست و در اولین فصل در 12 بازی 765 دقیقه به میدان رفت. اما در فصل گذشته، او اعتماد ساری و تودور را جلب کرد و به 2469 دقیقه در زمین رسید. خیلا 21 بازی در سری آ را نیز از ابتدا شروع کرد و در چهار بازی آخر لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا از جمله پیروزی مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی در میدان حضور داشت.

خیلا بین سال‌های 2019 تا 2022 بازیکن تیم دوم رئال بود و سابقه 2 بازی برای تیم اول باشگاه مادریدی را نیز دارد.

دیدگاه‌ها