کد خبر : 2054526 | 23 تیر 1403 ساعت 10:45 | 29.1K بازدید | 18 دیدگاه

تمجید مسی از ستاره آرژانتین: همیشه با هم هستیم

لیونل مسی صحبت‌های جالبی را درباره دوستی صمیمانه‌اش با رودریگو دی پل مطرح کرد.

تمجید مسی از ستاره آرژانتین: همیشه با هم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی آماده است تا یک فینال دیگر را با پیراهن تیم ملی آرژانتین تجربه کند و باید در دیدار نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان برود که یک فینال سخت برای هر دو تیم به نظر می‌رسد و باید منتظر مشخص شدن تکلیف قهرمان این تورنمنت باشیم.

مسی در آستانه این بازی حساس و تماشایی در گفتگو با فاکس اسپورت در پاسخ به رابطه صمیمانه‌ای که با رودریگو دی پل شکل داده است اظهار داشت: «من به او گفته‌ام که از همان ابتدا و زمانی که بار دیگر تصمیم گرفتم برگردم کمک بزرگی برای من در تیم ملی آرژانتین بوده است.

2000569

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ خودم را با گروه جدیدی از بازیکنان روبرو دیدم. متوجه شدم که بسیاری از آنها بازیکنان جدیدی هستند که باید از صفر شروع کنند و همان زمان بود که رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای را با دی پل شکل دادم و خیلی زود در اردوی تیم ملی آرژانتین با یکدیگر دوست شدیم. 

ما زمان زیادی را کنار یکدیگر سپری کردیم. تصور کنید الان ۴۰ روز است که با هم هستیم و مدت زیادی را در اتاق با هم مشغول نوشیدن ماته هستیم، جلساتی را برگزار می‌کنیم و خیلی حرف می‌زنیم. لحظات زیادی را کنار هم هستیم و البته که بازیکنان دیگری هم هستند. اما بله، باید بگویم که من رابطه خیلی خوبی با او دارم.»

دیدگاه‌ها