کد خبر : 2054497 | 23 تیر 1403 ساعت 05:55 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

ناواس تصمیش را عملی کرد

ترک تیم ملی پس از پانزده سال پرافتخار

خسوس ناواس پس از ۱۵ سال از تیم ملی اسپانیا خداحافظی خواهد کرد.

ترک تیم ملی پس از پانزده سال پرافتخار

به گزارش "ورزش سه"، بازنشستگی این بازیکن باتجربه پس از فینال یورو ۲۰۲۴ برابر انگلیس اعلام خواهد شد. ناواس که در سال ۲۰۰۹ بازی در تیم ملی اسپانیا را شروع کرد، گفت: «من خوش‌شانس بودم که سال‌ها با تیم ملی بودم، اما باورنکردنی است که در پنج فینال حضور داشتم. این برای من مایه افتخار است و از این بابت بسیار خوشحالم. در جام جهانی ۲۰۱۰، در مسابقات یورو ۲۰۱۲، در جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۳، سال گذشته در لیگ ملت‌ها و امسال نیز دوباره در فینال هستیم و امیدوارم بتوانم موفق شوم.»

2051402

این بازیکن سویا که در دسامبر از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته خواهد شد، افزود: «این لحظات آخر من در تیم ملی است و خوب است که همه از هر لحظه نهایت استفاده را ببرند. خداحافظی بسیار سخت است اما با دانستن اینکه چگونه هستم و در این مدت چگونه بوده‌ام و همچنین تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام داده‌ام، باعث می‌شود که این جدایی آسان‌تر شود.»

پس از کارت قرمز و اخراج دنی کارواخال در بازی مقابل آلمان، خسوس ناواس در مرحله نیمه‌نهایی یورو در دیدار برابر فرانسه در ترکیب اصلی تیم لوئیس دلا فوئنته قرار گرفت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. او فرصت دارد با پیروزی در بازی روز یکشنبه، یک خداحافظی تاریخی با تیم ملی داشته باشد.

دیدگاه‌ها