کد خبر : 2054488 | 23 تیر 1403 ساعت 00:41 | 43.6K بازدید | 9 دیدگاه

تغییر در نیوکسل: جدایی مالک ایرانی و همسرش!

باشگاه نیوکسل یونایتد تأیید کرد که آماندا استیولی و مهراد قدوسی، مالکان مشترک و اعضای هیئت‌مدیره، اواخر این ماه باشگاه را ترک خواهند کرد.

تغییر در نیوکسل: جدایی مالک ایرانی و همسرش!

به گزارش "ورزش سه"، استیولی و همسرش در سال ۲۰۲۱ سهم ۱۰ درصدی از این باشگاه را به دست آوردند و نقش بزرگی در خرید این باشگاه توسط صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) ایفا کردند.

صندوق سرمایه‌گذاری سعودی با پرداخت ۳۰۵ میلیون پوند، ۸۰ درصد از سهام باشگاه را خریداری کرد، در حالی که استیولی و قدوسی و همچنین خانواده روبن هر کدام ۱۰ درصد سهم در باشگاه به دست آوردند.

این هفته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه استیولی و قدوسی سهام خود را در باشگاه فروخته‌اند و خروج قریب‌الوقوع آنها در بیانیه‌ای در جمعه شب تأیید شد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه فوتبال نیوکسل یونایتد امروز اعلام می‌کند که توافقی برای تغییر ساختار مالکیت حاصل شده است.

2053316

به عنوان بخشی از این تغییر ساختاری، صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی و RB Sports & Media با هم سهم PCP Capital Partners در باشگاه را به دست خواهند آورد و آماندا استیولی از تمام مناصب خود در نیوکسل یونایتد کناره‌گیری خواهد کرد.»


استیولی پس از این خبر گفت: «نیوکسل یونایتد یک باشگاه خاص و منحصر به فرد است و مالک آن بودن یک افتخار بود. مهرداد و من عاشق بودن در این باشگاه بودیم و به پیشرفت‌هایی که نیوکسل یونایتد در سال‌های اخیر داشته افتخار می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها