کد خبر : 2054455 | 23 تیر 1403 ساعت 02:40 | 61.3K بازدید | 15 دیدگاه

دو تمدیدی سرنوشت‌ساز دیگر برای پرسپولیس

از میان ده بازیکن تمدیدی پرسپولیس تکلیف هشت بازیکن مشخص شده است.

دو تمدیدی سرنوشت‌ساز دیگر برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به اینکه قرارداد تعداد زیادی از ستاره‌های پرسپولیس در پایان لیگ بیست و سوم به پایان می‌رسید، از هفته‌ها قبل از اتمام لیگ این نگرانی هواداران از سوی رسانه‌ها ابراز شد اما باشگاه تاکید داشت شرایط را تحت کنترل دارد و پس از پایان فصل تمدید قراردادها انجام خواهد شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس در جلب توافق دو ستاره این تیم یعنی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر ناکام بود و آنها راهی تراکتور شدند. وحدت حنانوف نیز با پایان قراردادش بلافاصله پس از پایان فصل اعلام کرده بود دیگر در پرسپولیس نخواهد ماند. علی نعمتی نیز دیگر بازیکنی بود که باشگاه برای تمدید با او به توافق نرسید و راهی فولاد شد.

تا امروز نیز چهار بازیکن پرسپولیس یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و فرشاد فرجی تمدید کردند تا در مجموع تکلیف هشت بازیکن از لیست فصل گذشته تیم قهرمان که قراردادشان به اتمام رسیده بود مشخص شود.

حال تنها تکلیف دو بازیکن از آن لیست ده نفره بدون قرارداد باقی مانده است. روش رفیعی، ستاره خط هافبک پرسپولیس که گفته می‌شد برای تمدید به توافق رسیده احتمالا روز یکشنبه به باشگاه خواهد رفت.

2027347

در نهایت وضعیت گئورگی گولسیانی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باشگاه پرسپولیس با مدافع تیم ملی گرجستان که گل قهرمان فصل گذشته را به ثمر رساند به توافق نرسیده است و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی برای این بازیکن رخ خواهد داد.

به جز این بازیکنان پرسپولیس همچنان منتظر روشن شدن تکلیف علیرضا بیرانوند در ماجرای فسخ یکطرفه‌اش است و باید دید کمیته انضباطی چه رایی در مورد این پرونده صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها