کد خبر : 2054449 | 22 تیر 1403 ساعت 21:07 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

آتش مشهد برای گیتیزن‌ها گلستان شد؛

مدافع عنوان قهرمانی همچنان روی مد تخریب

تیم گیتی پسند اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی، فصل جدید را با آتش بازی در مشهد آغاز کرد تا با ارائه یک نمایش ترسناک، همچنان مدعی اصلی محسوب شود.

مدافع عنوان قهرمانی همچنان روی مد تخریب

به گزارش ورزش سه، قهرمانی تاریخی در فصل گذشته، نه تنها انگیزه آن‌ها را کمرنگ‌تر نکرده است، بلکه برای دفاع از تاج و تخت محمد کشاورز و ستاره‌هایش جریحه‌دار شده‌اند و با توپ پُر به لیگ هجوم آوردند تا همچنان صدر جدول متعلق‌شان باشد. تیم گیتی پسند اصفهان ساعتی پیش در اولین دیدار فصل جدید مهمان تیم فرش آرا مشهد بود و در نهایت با پنج گل برابر حریف تسلیم‌پذیر به برتری دست یافت و با توجه به سایر نتایج، صدرنشین هفته نخست به شمار رفت.

این دوئل هیجان انگیز با شور طرفداران به سوت در آمد و با تاکتیک عجیب و پر ریسک فرش آرا  به جریان افتاد. شفیعی در اولین فصل مربیگری‌اش برابر غول فوتسال ایران از تاکتیک پاورپلی به عنوان پلن خود استفاده کرد و سعی داشت گیتی‌پسند را گیج و میخکوب کند که در نهایت آنچه خواهانش بودند بر علیه‌شان از آب در آمد و امیرحسین داودی بازیکن گیتی‌پسند برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شد.  نیمه نخست، فرضیه و تصورات کشاورز و بازیکنان گیتی را به کلی تغییر داد و نتیجه با همین یک گل به پایان رسید تا دو تیم راهی رختکن شوند.

با شروع بیست دقیقه بعدی، این گیتی پسند بود که قدرت خود را به رخ حریف کشید و بیشترین بهره را از کمدی اشتباهات حریف برد و یکی پس از دیگری بی‌رحمانه و خشن دروازه فرش آرا را فرو ریخت. ستاره‌های کشاورز با فشار بی امان، برتری را دیکته کردند و بهترین عملکرد را در دو فاز هجومی و دفاعی بر جای گذاشتند.

علی‌رضا رفیعی، مسعود یوسف، سعید احمدعباسی و محمدحسین درخشانی گل‌های دیگر گیتی‌پسند را به ثمر رساندند تا مدافع عنوان قهرمانی همچنان روی مد تخریب رقیبان یکه تازی کند.

تیم گیتی پسند اصفهان در هفته دوم میزبان سن ایچ ساوه خواهد بود و فرش آرا در ساوه به مصاف شهرداری می‌رود.

دیدگاه‌ها