کد خبر : 2054447 | 23 تیر 1403 ساعت 02:30 | 25.8K بازدید | 5 دیدگاه

ما بامعرفت‌تر و بااصالت‌تر بودیم

حرف‌های تند آقای گل سابق علیه کل نسل امروز فوتبال!

اصغر مدیرروستا می‌گوید بازیکنان قدیمی فوتبال ایران در شرایط فعلی استحقاق دریافت صدها میلیارد تومان را داشتند.

حرف‌های تند آقای گل سابق علیه کل نسل امروز فوتبال!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته یک بازی خیریه به سود آزادسازی زندانیان جرایم مربوط به قصاص برگزار شد که افرادی از جمله علی پروین، حمید استیلی، مهدی تارتار، محمد خاکپور، بهروز سلطانی، سیروس دین‌محمدی، محمد نوازی، امیرحسین صادقی، هادی شکوری و ... در آن حضور داشتند.

علی اصغر مدیر روستا که از بانیان این مراسم بود، در این باره گفت: باید از همه مردم عزیز و شریف کشور، مسئولان، رسانه‌ها، هیئت فوتبال، سازمان زندان‌ها، دادستانی، دادگستری، فرمانداری و خیرین تشکر کنم. این بازی یک بازی خیرخواهانه در مورد چهار زندانی محکوم به قصاص بود که الحمدالله با گذشت خانواده‌هایی که تبدیل به دیه کردند، این فرصت ایجاد شد این چهار نفر به زندگی‌شان ادامه بدهند. مردم شریف‌مان هم کم نگذاشتند و دست تک تک‌شان را می‌بوسم. واقعا کار بزرگی صورت گرفت که در یک بازی دوستانه چنین گلریزانی شد و چهار زندانی محکوم به قصاص آزادی‌شان تضمین شود.

مدیرروستا با اشاره به حضور پرتعداد پیشکسوتان در این مراسم گفت: خیلی از دوستان فرصت نکردند بیایند وگرنه ما شاهد حضور عزیزان بیشتری می‌شدیم که اینجا را نورانی‌تر کنند. ورزشکاران و هنرمندان همیشه در امور خیریه پیش‌‌قدم بودند. جا دارد از اصناف و خیرین زندان‌ها و ورزشکاران استان و مهمان‌هایی که از تهران آمدند، کمال تشکر را کنم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه اگر بازیکنان حاضر در این مراسم در حال حاضر بازی می‌کردند، شرایط نقل و انتقالات چطور پیش می‌رفت گفت: هم فوتبال‌مان قشنگ‌تر می‌شد و هم بیشتر شاهد معرفت و اصالت حفظ پیراهن و تعصب بودیم. البته ما هیچوقت با مسائل مالی مخالفت نکردیم، ولی اگر بنا به شرایط باشد، این بازیکنان باید صدها میلیارد می‌گرفتند. الان بازیکنان معمولی میلیاردی می‌گیرند که این هم از عدم مدیریت در فوتبال ما نشات می‌گیرد. بعضی از دلال‌ها و سودجوها باعث شده‌اند این اعداد و ارقام از کیسه بیت‌المال هدر برود.

دیدگاه‌ها