کد خبر : 2054442 | 22 تیر 1403 ساعت 20:04 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

محاسبات کاغذی برای قهرمانی را پاره کنید؛

پیام کراپ به مدعیان: با ما از کهکشانی‌ها صحبت نکنید

پیروزی خیره کننده و خارج از خانه کراپ الوند در مصاف با تیم گهر زمین سیرجان که فوق ستاره‌ها را به خدمت گرفته بود، تمام معادلات را خط خطی کرد.

پیام کراپ به مدعیان: با ما از کهکشانی‌ها صحبت نکنید

به گزارش ورزش سه، یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بیش از همه اعتبار و اهمیت داشت. گهر زمین با ستاره‌های گران قیمت و در سطح جهانی‌اش حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور پیش از آغاز مسابقه چشم نوازی می‌کرد. به این بازیکنان، عسگری، اسدشیر و احمدی که تمامی بازی را از روی نیمکت نظاره گر بود، اضافه کنید. در سوی دیگر کراپ الوند مهره‌های کلیدی آشنایی را داشت. احمد اسماعیل‌پور کاپیتان آن‌ها در سال 2016 سومین بازیکن برتر جهان شناخته شد و چند ملی‌پوش، علی اکرمی، سجاد یوسف‌خواه و سعید مومنی برای آن‌ها در مصاف با غول ترانسفر مارکت به میدان رفتند و در نهایت خوش درخشیدند.

نتایج فصل گذشته از پیروزی مطلق سیرجانی‌ها خبر می‌داد. نتایج یک بر صفر و پنج بر یک. سیاهه کارنامه بازیکنان برای سیرجانی‌ها شگفت انگیز بود و در صف کراپی‌ها متعادل. اما سوت پایان که زده شد، نتیجه مسابقه چیزی دیگری را نشان می‌داد و بر خلاف تصورات این مردان کشاورزی بودند که با پیروزی به خانه باز می‌گشتند. با این وصف، بسته ماندن سنگرتوری آن‌ها و ثبت یک کلین شیت فوق العاده از سوی مومنی، برای سیرجانی‌ها به خودی خود نیشدار به نظر می‌رسد.

با این حال، نیمه اول با همان الگوی حملات بازیکنان گهرزمین دنبال شد. آن‌ها از در دو بخش تاکتیک تیمی و تکنیک بازیکنان برای خلق موقعیت تلاش می‌کردند و خط تدافعی کراپ و ضربه استادانه سعید کشاورزی به آن‌ها باعث شد تا حمله خطرناکی تا پیش از به ثمر رسیدن گل اول، روی دروازه کراپ خلق نشود. آن‌ها در ادامه روی یک ضد حمله برق آسا و با یک گل به خودی به گل اول دست یافتند.

2053239

پس از دریافت گل اضطراب در بازی سیرجانی‌ها رخنه کرد. آن‌ها فرصت داشتند از روی ضربه پنالتی نقطه دوم به گل تساوی بخش برسند که شلیک اسدی با واکنش بسیار خوب سعید مومنی همراه بود. چند دقیقه بعد، کراپی‌ها چنین لحظه‌ای را هدر دادند و پنالتی یوسف خواه به بیرون رفت.

این پیروزی ساده‌ای نبود که کراپی‌ها به راحتی از کف بدهند. آن‌ها در نیمه دوم هوشمندانه در میدان ظاهر شدند و برابر حملات حریف نیز بدون اشتباه ظاهر شدند. آن‌ها حریف را به عقب برگرداندند. 

2053240

در ادامه در حالی که گهر زمین با سیستم پاور پلی قصد داشت همه چیز را برابر کند، در ثانیه پایانی گل دوم و پیروزی‌بخش با ضربه خلاقانه احمد اسماعیل‌پور به ارمغان آمد.

این برتری، به کراپ روحیه مضاعف می‌بخشد تا در هفته آینده نمایش خوبی را در خانه برابر مس سونگون داشته باشند. تیم گهر زمین که قطعا شوکه شده است، باید خیلی سریع با این شکست کنار بیاید و برای هفته دوم آماده جدال سخت در بندرعباس شود

2053241

دیدگاه‌ها