کد خبر : 2054401 | 22 تیر 1403 ساعت 15:19 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

گواتمالا تورنمنت میرابرور عثمانوف را با باخت آغاز کرد؛

جزئیاتی از شکست حریف تیم ملی در جام جهانی

گواتمالا، یکی از حریفان تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2024، نخستین دیدار دوستانه‌اش در تورنمنت چهار جانبه ازبکستان را با شکست استارت زد.

جزئیاتی از شکست حریف تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، ازبکستان میزبان جام جهانی 2024، مسابقات چهارجانبه‌ای را به مناسبت یادبود میرابرور عثمانوف، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ازبکستان که از محبوبیت خاصی بین مردم این کشور برخوردار است، با حضور تیم‌های گواتمالا، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار کرده است و در روز نخست این رقابت‌ها تیم ملی گواتمالا در رویارویی با ازبکستان که وناسیو لوپز بزرگ را روی نیمکت خود دارد و این مربی اسپانیایی در سال 2003 سابقه هدایت آن‌ها را نیز داشته است، بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد تا شروع ضعیفی را پیش از جام جهانی پشت‌سر بگذارد.

این در حالی است که گواتمالا در آخرین بازی خود مقابل ازبکستان در جام جهانی 2021 موفق شده بود با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی دست پیدا کند و حالا با توجه به این شکست، گویا آن‌ها به مراتب ضعیف‌تر شده‌اند.

2053174

گواتمالا در رنکینگ جهانی، رتبه 40 را به خود اختصاص داده است و در جام جهانی با رهبری ادواردو استرادا مقابل ملی‌پوشان فوتسال ایران به میدان می‌روند و به منظور آمادگی بیشتر و جلوگیری از شکست‌های سنگین در تورنمنت میرابرور عثمانوف شرکت کرده است. اگرچه آن‌ها به هیچ عنوان برای مردان شمسایی مشکل‌ساز نخواهند بود.

نماینده کونکاکاف در جام جهانی 2024، در دومین دیدارش روز شنبه به مصاف تاجیکستان دیگر تیم قاره کهن در آوردگاه بزرگ، خواهد رفت و باید دید چه نتیجه‌ای را رقم می‌زند.

لازم به ذکر است که آخرین موفقیت گواتمالا به سال 2008 و قهرمانی در کونکاکاف بازمی‌گردد و ششمین جام جهانی خود را تجربه می‌کند. روبرتو آلوارادو، پاتریک رویز و ماروین سندووال، بازیکنان تاثیرگذار ادواردو استرادا محسوب می‌شوند و عملکرد آن‌ها در این تورنمنت زیر ذره‌بین شمسایی و دستیارانش می‌رود.

دیدگاه‌ها