کد خبر : 2054386 | 22 تیر 1403 ساعت 14:21 | 102.7K بازدید | 17 دیدگاه

با سمت جدید: کلوپ به لیورپول برگشت

یورگن کلوپ به عنوان سفیر بنیاد لیورپول به همکاری با این باشگاه ادامه خواهد داد.

با سمت جدید: کلوپ به لیورپول برگشت

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ روزهای بسیار خوبی را به عنوان سرمربی لیورپول روی نیمکت این تیم سپری کرد و موفقیت‌های بسیاری را در طول دوران حضورش در این تیم برای آنها به ارمغان آورد، اما تصمیم گرفت که در پایان فصل گذشته آنفیلد را ترک کند و مدتی را دور از فشارهای مربیگری مشغول استراحت باشد. 

روز گذشته بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آمریکایی خبر داده بودند که تیم ملی آمریکا پیشنهادی را برای این مربی آلمانی ارسال کرده و از او خواسته است که پس از اخراج گرگ برهالتر به عنوان سرمربی این تیم و در این کشور که میزبان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ است مشغول کار شود.

2028367

اما این پیشنهاد از سوی کلوپ رد شد چون تمایلی به بازگشت به عرصه مربیگری، حداقل به این زودی، ندارد اما قرار است بار دیگر همکاری با لیورپول را ادامه دهد و این بار با قبول سمتی دیگر و به شکلی دیگر همچنان در این باشگاه حضور خواهد داشت تا رابطه نزدیکش را حفظ کرده باشد. 

کلوپ با مدیران باشگاه لیورپول به توافق رسیده که به عنوان سفیر افتخاری بنیاد لیورپول که در واقع خیریه رسمی این باشگاه است به همکاری با آنها ادامه دهد و در این باره گفت: «بنیاد لیورپول کاری فوق العاده را در این جامعه انجام می‌دهد و من واقعاً افتخار می‌کنم که به همکاری با آنها ادامه دهم و اولین سفیر افتخاری این بنیاد باشم. بی صبرانه منتظرم تا ببینم حالا که زمان بیشتری دارم چه کارهایی می‌توانیم با هم انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها