کد خبر : 2054354 | 22 تیر 1403 ساعت 11:52 | 49K بازدید | 46 دیدگاه

منچستریونایتد هم مشتری اعجوبه هلندی شد

منچستریونایتد هم به جمع مشتریان ژاوی سیمونز اضافه شده است.

منچستریونایتد هم مشتری اعجوبه هلندی شد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش سیمونز در فصل گذشته باعث شد که نام او به عنوان یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های جوان حال حاضر فوتبال اروپا مطرح شود و رسانه‌های مختلف گمانه‌زنی درباره احتمال حضور او در تیمی بزرگ در فصل پیش رو را خیلی زود آغاز کنند. 

این بازیکن یکی از گزینه‌های جدی بارسلونا برای فصل آینده است و پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از علاقه و تلاش مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که روز به روز بیشتر به تعداد مشتریان او اضافه می‌شود. 

2052863

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این ستاره هلندی دارد و تماس‌هایی با اطرافیان او هم برقرار کرده است تا در صورت هموار بودن شرایط بتواند با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شود و انتظار می‌رود که جدایی او از این باشگاه ابتدا به صورت قرضی باشد و پس از آن قرارداد به صورت دائمی امضا شود. 

سیمونز مشتاق است که فصل آینده در تیمی میدان برود که بتواند در ترکیب اصلی آن حضور داشته باشد و همین باعث شده است که شانسش برای ادامه حضور در پاری سن ژرمن بسیار کم باشد. پیش از این گفته شده بود که او شخصاً مایل است فوتبالش را در بارسلونا ادامه دهد اما شاید با دریافت پیشنهاد بهتر نظرش در این باره تغییر کند.

دیدگاه‌ها