کد خبر : 2054342 | 22 تیر 1403 ساعت 10:54 | 51.6K بازدید | 92 دیدگاه

نگرانی مسی برای جام: فینال خیلی سخت است

لیونل مسی معتقد است که بازی فینا کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی کلمبیا بسیار دشوار است.

نگرانی مسی برای جام: فینال خیلی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر تیم ملی کانادا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ توانست به دیدار فینال این مسابقات صعود کند و حالا باید در این بازی روبروی تیم ملی کلمبیا قرار بگیرد که روند شکست ناپذیری درخشان در ۲۸ بازی را برای خودش به ثبت رسانده است. 

مسی در این مسابقات هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و با وجود اینکه به دلیل مصدومیت و خستگی در آخرین دیدار از مرحله گروهی به میدان نرفت اما توانست همچنان موثر ظاهر شود یکی از دو گل تیمش در دیدار برابر کانادا را به ثمر رساند تا نقش مهمی را در صعود تیمش به فینال ایفا کرده باشد.

2052336

این ستاره آرژانتینی در آستانه بازی برابر کلمبیا با فاکس اسپورت آرژانتین گفت: «ما بازی کلمبیا برابر اروگوئه را تماشا کردیم. می‌دانستیم که هر تیمی صعود کند بازی بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود. بی‌دلیل نیست که کلمبیا برای مدتی طولانی در هیچ یک از دیدارهایش شکست نخورده است.

آنها تیمی به بازیکنان بسیار خوب هستند و با فشار بالایی در زمین بازی می‌کنند. این تیم در خط حمله بسیار سریع است و بازیکنانی پویا و دونده دارد. و البته که این بازی یک فینال است. فینال‌ها همیشه متفاوت هستند. اما ما خوب کار خواهیم کرد. مثل تمام طول تورنمنت آرام هستیم و از همه اتفاقاتی که برایمان رخ می‌دهد لذت می‌بریم. در نهایت هم باید روی فینال تمرکز کنیم.»

دیدگاه‌ها