کد خبر : 2054334 | 22 تیر 1403 ساعت 08:52 | 18.4K بازدید | 13 دیدگاه

زنگ خطر برای بارسا: مذاکره جدی یووه با کانسلو

مدیران یوونتوس مذاکرات جدی با مدیر برنامه ژوائو کانسلو را آغاز کردند.

زنگ خطر برای بارسا: مذاکره جدی یووه با کانسلو

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از منچستر سیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست اما هنوز مشخص نیست که بتواند در این فصل هم به حضورش در این تیم ادامه دهد و شرایط مالی بارسا کار را برای ادامه این همکاری دشوار کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که مدیران سیتی آماده هستند تا با قراردادی حتی کمتر از ۲۰ میلیون یورو هم با فروش او موافقت کنند ولی بارسا در حال حاضر توانایی پرداخت این مبلغ را هم ندارد و همین به دیگر باشگاه‌ها فرصت داده است که مذاکرات با او را پیش ببرند. 

2013666

روزنامه کوریره دلو اسپورت خبر داده است که یوونتوس علاقه زیادی به جذب این ستاره پرتغالی دارد و به همین دلیل مذاکرات با مدیر برنامه او را در چند روز اخیر سرعت بخشیده است. او پیش از این در فصل ۱۹-۲۰۱۸ پیراهن یووه را به تن داشت اما با دانیلو معاوضه شد و به سیتی پیوست. 

یوونتوس امیدوار است که با سیتی برای امضای قرارداد قرضی اما با بند خرید به توافق برسد و بتواند بار دیگر از کانسلو در ترکیب تیمش استفاده کند. هرچند او باید دستمزدش را از شش میلیون یورویی که در بارسا دریافت می‌کرد هم کمتر کند و شاید این کمی برای نهایی کردن انتقالش دردسرساز شود.

دیدگاه‌ها