کد خبر : 2054332 | 22 تیر 1403 ساعت 08:00 | 34.6K بازدید | 11 دیدگاه

جایگزین موراتا در اتلتیکو از پاریس می‌آید

مسئولین اتلتیکومادرید، می‌خواهند رندال کولو موانی، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را جایگزین آلوارو موراتا کنند.

جایگزین موراتا در اتلتیکو از پاریس می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، کاپیتان ۳۱ ساله تیم ملی اسپانیا، قبل از دیدار نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل فرانسه (۲-۱) انتقادات تندی به هواداران اسپانیایی و رسانه‌ها داشت و شایعات انتقالش به ایتالیا را قوت بخشید. در هفته‌های گذشته، نام این مهاجم اتلتیکومادرید با انتقال به میلان در ایتالیا مطرح شده بود. این موضوع از چشم "روخی‌بلانکوها" نیز دور نمانده و آن‌ها به‌دنبال جانشینی برای موراتا هستند؛ جانشینی که سابقه بازی در فرانسه و بوندسلیگا را هم در کارنامه خود دارد!

طبق گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات، رندال کولو موانی ۲۵ ساله از پاری‌سن‌ژرمن در صدر فهرست خریدهای اتلتیکومادرید قرار دارد.

این مهاجم که در نیمه‌نهایی یورو مقابل اسپانیا گلزنی کرد، سال گذشته با رقم ۹۵ میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به پاریس نقل مکان کرد. قرارداد او با پاریسی‌ها تا سال ۲۰۲۸ اعتبار دارد. با این حال، او نتوانسته انتظارات بالای باشگاه را برآورده کند. کولو موانی در فصل گذشته در ۴۴ بازی رسمی ۱۲ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل نیز داد.

2053088

موراتا تا سال ۲۰۲۶ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد؛ اما بند فسخ ۱۳ میلیون یورویی در قرارداد او وجود دارد.

او در مصاحبه‌ای تند و انتقادی، به‌وضوح بیان کرد که در حال حاضر در کشور خود احساس راحتی نمی‌کند: «در اسپانیا سخت است که شاد باشم. بدون شک در خارج از اسپانیا شادتر هستم. من این را بارها گفته‌ام. به‌خصوص به این دلیل که مردم به من احترام می‌گذارند. در اسپانیا احترامی برای هیچ چیز وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها