کد خبر : 2054331 | 22 تیر 1403 ساعت 01:59 | 35.6K بازدید | 15 دیدگاه

فن دبیک:

به یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا آمده‌ام

دونی فن دبیک در مصاحبه‌ای خوشحالی‌اش را از پیوستن به خیرونا ابراز کرد.

به یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا آمده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک روز پنجشنبه پس از ۴ سال حضور ناموفق در منچستر یونایتد، این باشگاه را به مقصد خیرونا ترک کرد.

او از تیم طلایی آژاکس راهی الدترافورد شد، اما وضعیت از همان ابتدا به شکل منفی پیش رفت و این بازیکن هیچ گاه نتوانست جایگاه خود در یونایتد را تثبیت کند.

او در این مدت در دو انتقال قرضی منچستر یونایتد را ترک کرد و پس از بازگشت از هر دو انتقال، در نهایت با انتقالی دائمی راهی خیرونا در لالیگا شد.

او پس از این انتقال گفت: «بازی‌های زیادی از این تیم تماشا کرده‌ام. آنها بسیار جذاب و سرگرم‌کننده بازی می‌کنند و هر بازیکنی دوست دارد در کنار آنها در زمین قرار بگیرد.

خیرونا یک باشگاه بزرگ فوتبال است، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا. من بسیار مشتاق و علاقه‌مند به شروع این مرحله جدید هستم، بسیار خوشحال هستم که به اینجا آمده‌ام. اینجا یک مکان خوب برای من خواهد بود و سبک بازی تیم نیز بسیار مناسب شکل بازی من است.»

2053085

او درباره بازی در لیگ قهرمانان اروپا با لباس خیرونا گفت: «بازی در لیگ قهرمانان اروپا یک چالش بزرگ برای کل باشگاه خواهد بود. از کل بازیکنان می‌خواهم از این تجربه لذت ببرند و تمام تلاش‌شان را برای موفقیت انجام دهند.»

دیدگاه‌ها