کد خبر : 2054323 | 22 تیر 1403 ساعت 08:36 | 24.6K بازدید | 32 دیدگاه

اسطوره مادرید منتظر پیشنهاد چرب سعودی

راموس بخاطر عربستان، آمریکا را معطل نگه داشته!

سرخیو راموس در انتظار دریافت یک پیشنهاد خوب از سوی تیم‌های عربستانی است.

راموس بخاطر عربستان، آمریکا را معطل نگه داشته!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های مطبوعاتی اسپانیایی دلیل تأخیر سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید و سویا، در تصمیم‌گیری درباره پیشنهادهای آمریکایی که اخیراً دریافت کرده را فاش کرده‌اند.

از زمان اعلام جدایی او از سویا در پایان فصل گذشته، راموس چندین پیشنهاد آمریکایی دریافت کرده است که برجسته‌ترین آنها از باشگاه سن دیگو بوده و قرار بود مذاکرات با این باشگاه در روزهای گذشته به نتیجه برسد.

روزنامه اسپانیایی "رلوو" اشاره کرده است که راموس هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است، به این امید که در دوره کنونی با شروع بازار نقل‌ و انتقالات لیگ سعودی، پیشنهادی از عربستان دریافت کند.

2029665

این روزنامه اضافه کرده است که راموس به خوبی می‌داند که پیشنهاد سعودی از نظر مالی بالاتر از پیشنهاد آمریکایی خواهد بود و این امر باعث شده تا او تصمیم نهایی خود را برای انتقال به لیگ MLS به تأخیر بیندازد.

همچنین توضیح داده شده که با وجود دلایل خانوادگی که به نفع پیشنهادهای آمریکایی برای راموس بوده، کاپیتان سابق رئال مادرید همچنان وضعیت مالی و ورزشی را ارزیابی می‌کند.

بر اساس همان منبع، رنه راموس، برادر و مدیر برنامه‌های بازیکن، نیز پیشنهادهایی از باشگاه‌های آمریکایی دیگر دریافت کرده است، اما این پیشنهادها از نظر مالی به انتظارات راموس نمی‌رسند و این موضوع باعث شده تا او منتظر فرصتی برای دریافت پیشنهاد از عربستان باشد.

دیدگاه‌ها