کد خبر : 2054313 | 22 تیر 1403 ساعت 08:00 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

یک ایرانی در تیم اجرایی المپیک پاریس

رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ در پاریس برای ایرانی‌ها یک نکته ویژه را به همراه دارد و آن هم حضور یک ایرانی در تیم اجرایی المپیک پاریس است.

یک ایرانی در تیم اجرایی المپیک پاریس

به گزارش "ورزش‌‌ سه"، کمتر از دو هفته دیگر المپیک ۲۰۲۴ در پاریس فرانسه برگزار می‌شود و از حالا و با پایان یافتن رقابت‌های باشگاهی در سطح جهان، همه نگاه‌ها معطوف به بزرگترین رویداد ورزشی دنیا شده است. رقابت‌هایی که بیشترین تعداد ورزشکار را از کشورهای مختلف دور هم جمع می‌کند تا شاهد مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان باشند. 

رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ در پاریس برای ایرانی‌ها یک نکته ویژه را به همراه دارد و آن هم حضور یک ایرانی در تیم اجرایی المپیک پاریس است. سجاد ایمانیان، عکاس ورزشی سابق که سال‌هاست به عنوان مسئول فضای مجازی در کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به کار است، با دعوت از سوی تیم اجرایی المپیک پاریس، در این رویداد با عنوان کارشناس فضای مجازی حاضر خواهد بود. 

ایمانیان که بیش از هفت سال است در کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت می‌کند، با حضور در دو جام ملت‌های آسیا و یک جام جهانی، به‌عنوان کارشناس ارشد و مدیر فضای مجازی، سابقه درخشانی در امر برگزاری رویدادهای ورزشی دارد. این سابقه موفق باعث شد تا تیم اجرایی المپیک پاریس با دعوت از ایمانیان، به برگزاری هر چه بهتر این رویداد کمک کنند.

دیدگاه‌ها