کد خبر : 2054302 | 22 تیر 1403 ساعت 04:27 | 12.7K بازدید | 20 دیدگاه

احتمالا بدون بازیکن خارجی و خرید جدید

اولین تمرین پرسپولیس شنبه ساعت 18

به بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس اعلام شده اولین تمرین این تیم در فصل جدید شنبه برگزار خواهد شد.

اولین تمرین پرسپولیس شنبه ساعت 18

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور خوان کارلوس گاریدو و دستیار اولش در تهران مقرر شد تمرینات پرسپولیس از روز شنبه 23 تیرماه آغاز شود.

هر چند گاریدو و دستیارش چاو اولیوا از دو شنبه تهران را ترک کرده اند اما به احتمال فراوان تا جمعه شب و نهایت تا بامداد شنبه به تهران باز خواهند گشت چرا که طبق اعلام باشگاه پرسپولیس تمرینات پیش فصل با حضور سرمربی اسپانیایی و دستیارانش برگزار خواهد شد.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم ، شنبه ساعت 18 اولین تمرین پیش فصل سرخ‌ها در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد و طبیعتا بازیکنان و اعضای تیم از یک ساعت قبل در این مجموعه ورزشی حاضر خواهند بود.

پیش بینی می‌شود با وجود اینکه هنوز پرسپولیس بازیکن جدیدی جذب نکرده اما چیزی حدود 20 تا 22 بازیکن شامل نفرات اصلی و بازیکنان جوان در تمرین نخست حاضر باشند.

2030770

از میان بازیکنان اصلی و سرشناس تر به نظر می‌رسد عالیشاه، پورعلی گنجی، امیری، کنعانی زادگان و آل کثیر در تمرین نخست این تیم حاضر خواهند بود. به احتمال فراوان با موافقت گاریدو، مهدی عبدی نیز در این تمرین حاضر می‌شود و شاید احمد گوهری هم در جلسه نخست تمرینی حاضر باشد.

همچنین پیش بینی می‌شود سعید صادقی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت ناشی از سانحه ای که در هفته‌های پایانی فصل قبل دچارش شد در تمرین نخست حاضر باشد.

با این وجود در شرایطی که صحبت از تمدید قرادراد با فرشاد فرجی و سروش رفیعی مطرح است این دو بازیکن هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده اند و مشخص نیست از روز اول در تمرین حاضر باشند یا نه.

2030769

همچنینی پیش بینی می‌شود نخستین تمرین پرسپولیس بدون حضور بازیکنان خارجی این تیم برگزار شود چرا که وحدت حنانوف قصد جدایی دارد و قراردادش را تمدید نکرده، اوستون اورونوف همراه تیم المپیک کشورش در اردو بسر می‌برد و گئورگی گولسیانی بعد از مسابقات یورو 2024 در حال استراحت است و البته قرارداد خود را تمدید نکرده است.

همچنین با توجه به شرایطی که عبدالکریم حسن دارد و احتمال ترانسفر او قوت گرفته شاید این بازیکن را نیز از روز اول تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی نبینیم. از سوی دیگر با توجه به اینکه بعید است روز جمعه خبری از عقد قرارداد با بازیکن جدید شود اگر تا بعداز ظهر شنبه خبری از بازیکن جدید نشود تمرین نخست بدون حضور بازیکنان تازه وارد برگزار می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد تمام بازیکنان جوان و زیر 23 سال پرسپولیس از جمله یاسین سلمانی که بعد از ماه‌ها مصدومیت به تیم خود بازگشته اند در تمرینات حاضر خواهند بود که باید دید از بین بازیکنان جوان‌تر گاریدو در روزهای آینده با کدامیک از نفرات ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها