کد خبر : 2054289 | 22 تیر 1403 ساعت 03:45 | 13.2K بازدید | 26 دیدگاه

انتقاد تند روی کین از هواداران انگلیس: مغرور نباشید!

روی کین، اسطوره منچستریونایتد و کاپیتان سابق ایرلند، قبل از پیروزی نیمه‌نهایی مقابل هلند، به شدت از هواداران انگلیس انتقاد کرد.

انتقاد تند روی کین از هواداران انگلیس: مغرور نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی یورو 2024، هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند. در نهایت سه شیرها توانستند برنده این دیدار شوند و برای دومین بار متوالی، راهی فینال یورو شوند.

کین، کاپیتان و گلزن برتر انگلیس، به میدان آمده بود، در 13 دقیقه حضور خود، تأثیری غیرقابل انکار بر روند بازی گذاشت و به عنوان ناجی تیمش در این دیدار حساس ظاهر شد.

کین در مصاحبه با "آی تی‌وی" گفت: "انتظار داشتن قهرمانی در هر تورنمنت مغرورانه است. این انتظار نه تنها به تیم کمک نمی‌کند، بلکه فقط آنها را تحت فشار قرار می‌دهد."

برنده لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 افزود: "شما دائماً در مورد ناکامی 30 تا 40 ساله انگلیس صحبت می‌کنید، اما این تقصیر این گروه از بازیکنان نیست."

2053037

با این حال، این هافبک سابق انگلیس، بازیکنان این تیم را نیز مورد انتقاد قرار داد: "آنها باید روی بردن بازی تمرکز کنند و کمتر به انتظارات هواداران توجه کنند."

پس از پیروزی نیمه‌نهایی مقابل هلند، لحن کین ملایم‌تر شد و از اعتماد به نفس بالای بازیکنان انگلیس تمجید کرد.

او گفت: "آنها در طول تورنمنت شانس زیادی داشتند و امروز هم با پنالتی دوباره شانس یارشان بود، اما شخصیت‌های بزرگی دارند و اراده ادامه دادن را دارند."

انگلیس در فینال به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها