کد خبر : 2054253 | 22 تیر 1403 ساعت 03:15 | 28.8K بازدید | 7 دیدگاه

مورینیو بازیکن جدیدش را از عربستان می‌آورد

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه استانبول، اولین خرید خود را انجام داد. آلن سنت ماکسیمین، هافبک کناری، به صورت قرضی از باشگاه عربستانی الاهلی به این تیم می‌پیوندد.

مورینیو بازیکن جدیدش را از عربستان می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو نقش کلیدی در مذاکرات داشته و در نهایت هافبک فرانسوی را متقاعد به حضور در این پروژه کرده است. گفته می‌شود که سن ماکسیمین برای این انتقال حتی حاضر به کاهش دستمزد خود شده است.

این هافبک کناری فرانسوی که دوران اوج خود را در نیوکاسل در لیگ برتر انگلستان (2019 تا 2023؛ 13 گل در 124 بازی رسمی) سپری کرد، سرعت و تکنیک بالایی در نبردهای تن به تن دارد. سن ماکسیمین در فاز هجومی قابل انعطاف است و می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند.

این بازیکن 27 ساله در آلمان نیز شناخته شده است. او پس از گذراندن دوران پایه در باشگاه سن‌اتین، در سال 2015 به موناکو رفت و در فصل 16-2015 به صورت قرضی به هانوفر 96 پیوست. در سال 2019، او از لیگ 1 به نیوکاسل یونایتد در لیگ برتر انگلستان رفت. هافبک کناری چهار سال در شمال انگلیس بازی کرد و سپس در تابستان گذشته به الاهلی عربستان پیوست.

2052984

با جذب سن ماکسیمین، مورینیو اولین انتقال بزرگ خود را انجام داده است و این فقط آغاز کار خواهد بود. فنرباغچه نه تنها به دنبال تسلط بر فوتبال داخلی، بلکه به دنبال حضور در رقابت‌های اروپایی نیز است. پس از اینکه آنها در فصل گذشته در رقابت قهرمانی تنها با اختلاف کمی مغلوب رقیب بزرگ خود گالاتاسرای استانبول شدند، اکنون انتظارات بسیار بالا است.

مشخص است که فنرباغچه و مورینیو برنامه‌های بزرگی در سر دارند و آلن سن ماکسیمین اولین گام در مسیر رسیدن به دوران موفقیت خواهد بود.

دیدگاه‌ها