کد خبر : 2054233 | 21 تیر 1403 ساعت 19:31 | 57.9K بازدید | 37 دیدگاه

درباره قایدی و استقلال راستش را نمی‌گویید؛

انتقاد شدید کریمی از سمیعی: ستاره‌ها را فراری می‌دهی!

مدیرعامل سابق استقلال انتقادات تندی را علیه مدیریت فعلی این باشگاه مطرح می‌کند.

انتقاد شدید کریمی از سمیعی: ستاره‌ها را فراری می‌دهی!

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی در گفتگو با ورزش سه ضمن انتقاد از شرایط فعلی باشگاه استقلال و وضعیت تمرینات و حضور کم‌تعداد بازیکنان در جلسات آماده‌سازی چنین گفت: سال گذشته در ابتدای فصل ما شرایطی به مراتب بدتر داشتیم و تازه انتخاب سرمربی هم جزء وظایف ما بود و فشارهای مختلفی از جاهای مختلف روی ما بود، اما توانستیم با همه مشکلات و بی‌پولی‌ها تیم نسبتا خوبی ببندیم. مهرداد محمدی را که از قطر برگشته بود جذب کردیم، با خود جواد نکونام به توافق رسیدیم و جذب بیرانوند هم در برنامه ما بود که انواع و اقسام فشارها و مسائل مانع از این شد که این اتفاق شکل بگیرد. البته من با شناسایی یک اسپانسر قصد داشتم این کار را انجام بدهم که کارشکنی‌ها اجازه این مسئله را به بنده نداد و من هم از کار خودم کنار کشیدم، اما به هر صورت در شرایطی این کار را کردم که تیمم سر و شکلی گرفته بود و می‌شد به آینده‌اش امیدوار بود.

کریمی در ادامه گفت: دیشب آقای سمیعی حرف‌های عجیبی را مطرح کردند و منت کم خوابی شبانه‌شان را بر سر هواداران گذاشتند. موضوع اول مسئله مهدی قایدی بود که با توجه به چیزهایی که ما از این ماجرا می‌دانیم، حرف‌های مطرح‌شده به نظر من نادرست بود، چراکه همه در ایران رابطه بین قایدی و ایجنتش را می‌دانند و اگر قرار باشد قایدی از امارات به ایران برگردد، این مسئله از طریق ایجنت او حل خواهد شد، نه اینکه استقلال آدمی را به امارات بفرستد و او هم مدام به در بسته اصرار کند و آخر سر هم هیچ اتفاقی نیفتد. من متوجه نشدم که آقای سمیعی چطور به اینجا رسید که بگوید مسائلی بود که امکان حضور قایدی در استقلال فراهم نشد. خب آن مسائل را بگویید. قایدی یک بازیکن عادی نیست و حضورش می‌توانستند برای استقلالی‌ها دلگرم‌کننده باشد، اما در حالی که آن زمان فرصتش وجود داشت، این موقعیت از دست ما رفت تا او دوباره کارش را با کلبا ادامه بدهد.

1898121

او در ادامه گفت: نکته عجیب حرف‌های آقای سمیعی بد جلوه دادن شرایط مالی استقلال بود. ایشان تاکید داشتند که یک سوم یا یک چهارم رقبا توان مالی دارند و به زبان آوردن این مسئله در فصل نقل و انتقالات واقعا عجیب است. ضمن اینکه صحبت‌های ایشان در حمایت از بانک شهر، اسپانسر اصلی تیم رقیب، در مقابل هلدینگ خلیج فارس که مالک باشگاه استقلال هست هم عجیب بود. من دیشب با گوش خودم شنیدم که ایشان گفت ما بدون بودجه نقل و انتقالاتی داریم با بازیکنان مذاکره می‌کنیم. خب شما خودتان را بگذارید جای بازیکنی که متوجه بشود استقلال فعلا شرایط مالی مناسبی ندارد و طبعا به دنبال پیشنهادات دست‌به‌نقدتر می‌رود. خدمت آقای سمیعی عرض کنم ما هم سال گذشته بسیار جدی بودیم و وضعیت بدهی‌های باشگاه و شرایط اسپانسرینگ فصل پیش‌تر به مراتب بدتر از امروز بود و تازه سرمربی را هم قصد داشتیم انتخاب کنیم.

وی افزود: ما به هر حال از آن دوره بحرانی عبور کردیم و به تیم سر و شکل دادیم و آن را در اختیار نفرات بعدی گذاشتیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که استقلال در حال حاضر تمریناتش را با سه نفر و شش نفر انجام می‌دهد و آب از آب هم تکان نمی‌خورد و با یک مصاحبه فرمایشی سعی ‌می‌کنند قضیه را برای هواداران ختم به خیر نشان بدهند، در حالی که همین حالا چهره‌های مهم بازار نقل و انتقالات از دست استقلال فرار کرده‌اند. من می‌دانم که جواد نکونام امین حزباوی و جواد آقایی‌پور را می‌خواست که هر دوی اینها با سپاهان قرارداد بستند، آن هم بلافاصله بعد از زمانی طولانی که هواداران استقلال با حضور پتروشیمی خلیج فارس امیدوار بودند تابستانی بدون دغدغه مالی را با خریدهای مناسب و مطابق با شرایط تیم که قصد جنگیدن تا قهرمانی را دارد، سپری کنند.

1868291

از کریمی درباره شایعه حضور مجددش در استقلال سوال کردیم که او پاسخ صریحی در این باره نداد. او گفت: در حال حاضر همه چیز تحت تاثیر انتخاب افراد برای کابینه رئیس جمهوری جدید و پایان جدل‌های انتخاباتی است و فکر نمی‌کنم زمان خوبی برای مطرح کردن اینطور حرف‌ها باشد. به هر حال استقلال هیئت مدیره و مدیرعامل خودش را زیرنظر مالک جدید چیدمان کرده و با آن پیش خواهد رفت. من هم به عنوان یک هوادار نگران تیمم هستم و هر جور کمکی از دستم بربیاید، حتما مضایقه نخواهم کرد. این مصاحبه‌ام هم در همین راستا بود، چراکه فکر می‌کنم این شکل ضعیف نشان دادن باشگاهی مثل استقلال باعث شکست ما در بازار نقل و انتقالات خواهد شد، همان‌طور که تا به امروز هیچ‌یک از هواداران از عملکرد تابستانی باشگاه رضایتی ندارند.

کریمی ابراز امیدواری کرد با حل مسائل مالی و انتخاب نهایی هلدینگ خلیج فارس برای پست مدیرعاملی شرایط مناسب‌تری بر استقلال حاکم بشود و طرفداران این تیم سالی بدون دغدغه‌های گذشته را پشت سر بگذارند.

دیدگاه‌ها