کد خبر : 2054222 | 22 تیر 1403 ساعت 02:45 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

دربی رم در قلب استانبول بازسازی می‌شود

چیرو ایموبیله، مهاجم باتجربه، به‌زودی به بشیکتاش خواهد پیوست و بدین ترتیب، رقابت داغ شهر رم بین او و ژوزه مورینیو فصل آینده در استانبول تکرار خواهد شد.

دربی رم در قلب استانبول بازسازی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هیئت مدیره بشیکتاش روز پنجشنبه برای نهایی کردن قرارداد جذب ایموبیله از لاتزیو به رم سفر کردند. این مهاجم زهردار با 207 گل در 340 بازی در تمامی رقابت‌ها، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بیانکوچلستی به شمار می‌رود.

هرچند ایموبیله در طول دوران حضور مورینیو روی نیمکت رم موفق به گلزنی به این تیم نشد، اما لاتزیو در آن مدت چهار بار بر رقیب همشهری خود غلبه کرد و تنها یک بار مغلوب جالوروسی شد.

حالا با پیوستن ایموبیله به بشیکتاش، او و مورینیو بار دیگر در استانبول به مصاف هم خواهند رفت.

تنها چند ماه پیش، در نوامبر ۲۰۲۳، ایموبیله و داور مسابقه، خشم مورینیو را در جریان دربی دلا کاپیتاله برانگیختند. این مهاجم پس از انجام خطا به شدت اعتراض کرد و آقای خاص معتقد بود که او باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد.

سرمربی سابق رم، ناامیدی خود را پنهان نکرد و بارها به داور فریاد زد که "توپ را نداشت" تا به ایموبیله کارت زرد دوم نشان دهد.

2052928

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تاکید کرد: «ایموبیله باید اخراج می‌شد.»

«برعکس، او داور (ماسا) را تحت سلطه خود درآورد. ایموبیله بازیکنی باهوش و باتجربه است. او می دانست که چگونه بدون عواقب روی داور فشار بیاورد.»

با این حال، مورینیو اوایل تابستان هدایت فنرباغچه، رقیب همشهری بشیکتاش را برعهده گرفت و قراردادی دو ساله امضا کرد.

دیدگاه‌ها